Utolmodig mann

Ejlis86

Betatt av forumet
Er det flere som har sprekkeferdige mannfolk?
En som helst vil rope det til hele verden at han endelig skal få bli pappa...

Min har hatt lyst på barn i mange år. Vi har vært sammen i 2 år jeg og har vært den som har holdt tilbake.
Nå har vi en leilighet med plass til et barn, og jeg slutta på prevensjon.
Så satt det ganske fort.

Vi er 10 +1 i dag, og han ble snurt fordi jeg ikke fikk ul hos min fastlege i dag for å se hjertelyd og sånt.
I dag var bare en hastetime så jeg regnet ikke med at jeg fikk ul... Og jeg hadde rett.

Vi har en avtale om at noen få fikk vite det før ul, og de har fått vite det. Også resten etterpå.
Men nå virker han litt oppgitt, fordi da får han ikke si det til hvem han vil.

er det bare jeg som har det sånn?

Synes det høres ut som det er en pappa som gleder seg veldig og er sprekkstolt :-) Skjønner godt han har lyst å rope det ut til hele verden, er jo en fantastisk nyhet, det største som finnes :-)
Verken jeg eller mannen har klart å holde det skjult, så i uke 8 fortalte vi det til vår sønn, familie og nærmeste venner, mye og pga jeg har vært konstant kvalm. Men skjønner godt at enkelte vil vente til ul for å vite at alt er bra :-)

Kjenner meg igjen i det du skriver. Vi bestemte oss også for å fortelle det til noen få før tidlig ultralyd. Det har vært noen lange uker for mannen, han har lyst til å rope det ut til hele verden :p har jeg sagt det var greit hadde han nok gått bort til en vilt fremmed i butikken og fortalt at han skal bli pappa.. :p

Vi har fortalt det til en del allerede. De nærmeste som vi stoler på er der hvis det skulle gå dårlig. Så han har noen han kan snkke med. Men det er tydeligvis ikke nok :-p

Her er også mannen veldig ivrig etter å fortelle ;)

Mannen vil ha det ut på Facebook så alle vet det. Det er veldig at alle vet at han er eller skal blir far.
Igår var vi på ultralyd (12+4) og han var veldig stolt over bildene og at det var så mye liv i den lille.
Synes han er søt som er så engasjert og ivrig.

Er det flere som har sprekkeferdige mannfolk?
En som helst vil rope det til hele verden at han endelig skal få bli pappa...

Min har hatt lyst på barn i mange år. Vi har vært sammen i 2 år jeg og har vært den som har holdt tilbake.
Nå har vi en leilighet med plass til et barn, og jeg slutta på prevensjon.
Så satt det ganske fort.

Vi er 10 +1 i dag, og han ble snurt fordi jeg ikke fikk ul hos min fastlege i dag for å se hjertelyd og sånt.
I dag var bare en hastetime så jeg regnet ikke med at jeg fikk ul... Og jeg hadde rett.

Vi har en avtale om at noen få fikk vite det før ul, og de har fått vite det. Også resten etterpå.
Men nå virker han litt oppgitt, fordi da får han ikke si det til hvem han vil.

er det bare jeg som har det sånn?
Så utrolig koselig med en mann som er så henrykt over å skulle bli pappa! :) Det må du virkelig bare nyte. Tenk så gøy det blir den dagen han endelig kan forkynne nyheten :))

Back
Topp