utolmodig 2årin i bilen

TinaCelineeey

Forumet er livet
2åringen min liker å kjøre bil, men er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig utolmodig! å det bare etter en 10 minutters tid...

Tenkte litt på dvd skjærm, men hu bryr seg liksom ikke stort om tv'n... så da venter vi litt..tror jeg.

Men jeg så ei sånn matte engang, som lager lyd når man sparker borti det, også er det med ratt..
Noen som aner hva jeg snakker om?? link?

Noen som har andre tips ??

Vi pleier å kjøre mest  Hamar - Drammen/ Hamar - oslo

lydbok, barne musikk og "allsang på grensen" (altså synge sammen i bilen) nadde har også en snack trap kopp jeg putter litt i. Den er fantastisk!

Me har dvd spiller å hadde ikke kommt langt uten

Pleier dere å være 2 i bilen når dere kjører?? Tenker at pappa/mamma kan sitte bak sammen med henne....da kan man jo leke med henne og prate ol. Og da er det jo lettere å ha med leker, og ikke hive masse baki sånn at det flyter om en ulykke skulle skje. For da rydder man jo bare ting vekk etterhvert...

TinaCelineeey skrev:
2åringen min liker å kjøre bil, men er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig utolmodig! å det bare etter en 10 minutters tid...

Tenkte litt på dvd skjærm, men hu bryr seg liksom ikke stort om tv'n... så da venter vi litt..tror jeg.

Men jeg så ei sånn matte engang, som lager lyd når man sparker borti det, også er det med ratt..
Noen som aner hva jeg snakker om?? link?

Noen som har andre tips ??

Vi pleier å kjøre mest  Hamar - Drammen/ Hamar - oslo

Har sett sånn billeke i en babybutikk i Charlottenberg, men ikke i Norge. Har ikke sett så godt etter da, men mener de skal ha det på noen nettbutikker også. Den jeg så lyser også opp i mørket, fint å ha om man kjører på ettermiddagen om vinteren og sånn.

Min gutt er halvannet år og liker å bla i myke bøker når han sitter alene. Nå er han også veldig opptatt av biler, så det går mye tid på å kommentere biler, traktorer og lastebiler utenfor :) Ellers så er jo mat og drikke uten mye sukker en slager, rosiner, eplebiter, sunne kjeks osv.

Vi stopper ofte og prøver å kjøre så langt vi kan når han sover. Når det går, så legger vi kjøreturen til sovetiden hans så han sover så mye som mulig av turen.

Back
Topp