Utmelding av barnas egen bokklubb

Du må ringe dem ja. Og da må du være bestemt. Da jeg skulle melde meg ut masa drittdama om at hun kunne pause abonnementet, gi bra tilbud osv... Nesten så jeg følte at jeg ikke fikk lov til å melde meg ut. Ble fly forbanna og la på tilslutt og sendte dem en veldig sur mail. Dama jeg prata med tok nok hintet, for da jeg fikk svar på mailen var jeg allerede blitt utmeldt. :)

Sånn sett er goboken mye bedre, var jo bare å trykke på en knapp.. Så vet hvor jeg evt kommer til å melde oss inn igjen om det blir aktuelt noen gang..

Oioi.. prøve å sende mail nå først. Var du fornøyd med bøkene i goboken?

Jeg sendte mail, ikke noe problem det.
Det er ikke bare de som har feil i mail ang bøker forresten.. Tror alle okklubber har det en gang i blant.

Kan jeg spørre om du har hart noen spes problemer? For idag fikk jeg tilsendt en bok som jeg ikke har fått varsel på mail om. De har lagt om innloggingen så jeg tenker deg kanskje har noe med det å gjøre?! Iallefall har jeg liten lyst til å betale frakt for returen.

det opplevde jeg flere ganger i mnd!!

var søren ikke lett å melde seg ut av den bokklubben heller. dyrt ble det også..

Jeg har sendt de mail. Var ikke noe problem. Har også fått flere bøker uten å få advarsel først... det er ganske irriterende!

Fyy, så stygt gjort!! Kjenner jeg ble irritert nå! Jeg trodde det bare var jeg som overså mailen, men da stemmer det nok at de bare har sendt ut boka uten forvarsel. Her må vi bare betale da ungene har fått åpnet den! Si ifra hva du får i svar da. Sist mailen jeg fikk var karsten og petra baker til jul eller noe sånt, men kakeformer og forkle.
.
Fikk svar etter en uke!! De sa de hadde sendt mail om hovedbøker til min adresse og ba meg sjekke at den ikke var stoppet eller noe. Men jeg har jo fått mail før så det er jo ikke problemet. Så jeg svarte det tilbake, pluss at jeg visste om flere med samme problem(ikke mottatt mail) og at jeg ikke skjønte hvordan de kunne være så skråsikker på at de ikke hadde gjort en feil, spesielt siden det var nytt system på nettsidene. Svaret? Dekk porto selv, send innen 14 dager og ha en fin dag.... Teller ned til jeg kan melde meg ut nå, i januar...:mad:

Får det det mldbladet i posten og avbestilliger med engang jeg får bladet.. Aldri opplevd å fått bøker jeg avbestilte..

Fyy, så stygt gjort!! Kjenner jeg ble irritert nå! Jeg trodde det bare var jeg som overså mailen, men da stemmer det nok at de bare har sendt ut boka uten forvarsel. Her må vi bare betale da ungene har fått åpnet den! Si ifra hva du får i svar da. Sist mailen jeg fikk var karsten og petra baker til jul eller noe sånt, men kakeformer og forkle.

Jeg fikk pakken med karsten og petra før helga tror jeg det var. Kunne ikke huske å ha mottatt mail på den. Husker jeg fikk en mail på en annen hovedbok jeg avbestilte. Tenkte kanskje jeg bare hadde oversett det midt i innspurten før fødselen, men når jeg leser her så er det jo fullt mulig det ikke er meg det er noe galt med...

Husker jeg fikk noe i posten, men husker ikke om det var fra BEB. Men fant ikke noe informasjon der om hovedbok eller noe så derfor kastet jeg det bare. Husker jeg studerete brosjyren nøye fordi jeg ikke visste hva det var for noe.....

Kanskje prøve med på en mail til di men høres jo ikke ut som en kan forvente å få noe derifra...... Akkurat meldt meg inn også tror jeg.... :P

Burde kanskje varsle forbrukerrådet eller noe sånn om dette er kjent problem??

Tror ikke e får mail fra beb. Får blad i posten som sier ka neste bok er. Også går e inn på nettsiden og avbestiller boka hvis e ikke vil ha den ;)

Holder de virkelig fortsatt på slik?? Jeg sleit med de for 8 år siden, akkurat det samme som dere nevner her. Sleit også med at de sendre regninger i hytt og gevær, påminnelser og inkassokrav på regninger som allerede var betalt. På den tiden jobbet søsteren min på Lindorff og hun fortalte at det var MANGE kunder som klaget på dem...

Får akkurat samme boka uten mail i forkant!!!

Jeg har pauset medlemskapet også jeg, og begge ungene var medlemmer. Var ikke noe problem å melde frøkna ut.

Så nå skal storebror meldes ut og. Dette her gidder jeg ikke :mad:

Varsler ikke om hovedbok i Mail fikk jeg til svar men medlemsblad i posten.

Så jeg meldte meg inn i mai og om det er ett år en må være medlem kan jeg melde meg ut før jeg trodde :-)

Du må ringe for å melde deg ut... Og vær for Guds skyld bestemt. De innpåslitne slimålene prøver alle triks for å unngå at du melder deg ut.

Back
Topp