Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det jul på månetoppen ? Jeg kan heller ikke huske jeg fikk den forespørselen på mail.Kan jeg spørre om du har hart noen spes problemer? For idag fikk jeg tilsendt en bok som jeg ikke har fått varsel på mail om. De har lagt om innloggingen så jeg tenker deg kanskje har noe med det å gjøre?! Iallefall har jeg liten lyst til å betale frakt for returen.
Den store blåfjellboka og julekalender. Jeg har sendt mail og klaget. Jeg nekter å betale porto for dem, har attpåtil 2 pakker. Grrr... Fikk ikke mail ang neste pakke heller så jeg.Var det jul på månetoppen ? Jeg kan heller ikke huske jeg fikk den forespørselen på mail.
Fyy, så stygt gjort!! Kjenner jeg ble irritert nå! Jeg trodde det bare var jeg som overså mailen, men da stemmer det nok at de bare har sendt ut boka uten forvarsel. Her må vi bare betale da ungene har fått åpnet den! Si ifra hva du får i svar da. Sist mailen jeg fikk var karsten og petra baker til jul eller noe sånt, men kakeformer og forkle.Den store blåfjellboka og julekalender. Jeg har sendt mail og klaget. Jeg nekter å betale porto for dem, har attpåtil 2 pakker. Grrr... Fikk ikke mail ang neste pakke heller så jeg.
Stemmer det, den mailen husker jeg også. Får vel svar imorgen tenker jeg, skal si fra. Du kan jo sjekke om du har fått mail om den siste boka. Avbest frist var i slutten av mnd mener jeg.Fyy, så stygt gjort!! Kjenner jeg ble irritert nå! Jeg trodde det bare var jeg som overså mailen, men da stemmer det nok at de bare har sendt ut boka uten forvarsel. Her må vi bare betale da ungene har fått åpnet den! Si ifra hva du får i svar da. Sist mailen jeg fikk var karsten og petra baker til jul eller noe sånt, men kakeformer og forkle.
Jeg betalte akkurat returporto på denne boka, sa jeg skulle sende på billigste måte! Vel, billigste måte hos posten var på 151krVar det jul på månetoppen ? Jeg kan heller ikke huske jeg fikk den forespørselen på mail.
??? Sinnssykt!! Det må være feil, Norgespakken koster jo 150.. Det er jo m sporingsnr, man sender jo ikke bøker i retur som a-post.Jeg betalte akkurat returporto på denne boka, sa jeg skulle sende på billigste måte! Vel, billigste måte hos posten var på 151krSinnsykt dyrt!
Forstår det ikke jeg nei!! Dette var på post i butikk, så jeg la igjen pakken der mens jeg gikk inn for å handle, avtalte at jeg skulle betale portoen når jeg kom til kassa. Synes jo jeg kunne blitt advart om den høye portoen!??? Sinnssykt!! Det må være feil, Norgespakken koster jo 150.. Det er jo m sporingsnr, man sender jo ikke bøker i retur som a-post.
Var inne nå, og har heller ikke fått noe mail om den boka.. Nesten så jeg også vurderer å melde meg ut. Gidder ikke å gå inn der å sjekke hele tiden om det er ny bok!!Stemmer det, den mailen husker jeg også. Får vel svar imorgen tenker jeg, skal si fra. Du kan jo sjekke om du har fått mail om den siste boka. Avbest frist var i slutten av mnd mener jeg.