Utmattet

Kristine79

Glad i forumet
Andre som føler seg utmatta? Er ikke ekstremt trøtt, men har null krefter. Begynte for en ukes tid siden.

jaaaa.....! Jeg er kjempe trøtt og orker helst ingenting...
Var mye lettere sist jeg gikk gravid, for da kunne jeg faktisk bare ligge der å gjøre ingen ting[8D]

Har vært det fram til uke 7. Nå har det gått litt over. Men kan fortsatt legge meg ned på en stein og sovne. hehehe.

Ja jeg er.. men jeg har ikke bhg plass til sønnen min, har nettopp hatt 2 eksamener og en bacheloroppgave. Lest å skrevet på natten [:'(]

Men jeg blir så sinnsykt fort andpusten.. er det normalt? Sist gikk jeg lange turer med hundene hver dag, nå må jeg har pause bare jeg skal rundt blokken her...

Håper utmattelsen går over.. Det sies jo at 2. tri skal være bra [:)]

Ja, jeg skjønner godt hvordan du har det. Er så kvalm for tiden og det sliter meg fullstendig ut. I tillegg jobber jeg fullt, har to små og hus og hjem. Så ja, veldig sliten[&:][:)] Og syns jeg kanskje litt synd på meg selv også[8D]

ORIGINAL: mokkenikke88

jaaaa.....! Jeg er kjempe trøtt og orker helst ingenting...
Var mye lettere sist jeg gikk gravid, for da kunne jeg faktisk bare ligge der å gjøre ingen ting[8D]

skriver under på denne jeg [;)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Ja, jeg skjønner godt hvordan du har det. Er så kvalm for tiden og det sliter meg fullstendig ut. I tillegg jobber jeg fullt, har to små og hus og hjem. Så ja, veldig sliten[&:][:)] Og syns jeg kanskje litt synd på meg selv også[8D]

Samme her. Jobber i tillegg med barn, så kjenner iblant at lunta er unormalt kort. [;)] Og rett som det er, sovner jeg på jobb. Eller ved kveldsmaten. Eller når jeg leser for barna mine. Hehe. Det går heldigvis over. [:)]

hehe har det helt likt.. ALDRI i hele mitt liv vert så lat før..og ikke minst at jeg blir utrolig fort sliten..jeg har hest, så er mye aktiv i hverdagen men merker nå at jeg har 0 energi til noe som helst :( vil helst bare være hjemme og sove hele dagen :(
men legen sa det går over etter 12. uke, (jeg er 8uker + 3 dager)..får nå håpe det går over .. har allerde lagt på meg et par kilo..siden matlysten er enorm!
mvh meg ;)

Helt skutt akkurat nå jeg. Me det er grunnet matforgiftning her i Spania + at vi har vært en hel dag i Sealand i dag. Kjenner det var nok for kroppen min ja[:)]

jess...sånn har jeg det å-

Men har du sjekka jerninnholdet ditt??
Jeg har nemlig for lavt. og da blir du ekstra slapp og trøtt.

føler meg i bedre form om dagen jeg, så og si aldri kvalm lenger, foruten når jeg lager mat selv. Men merker jo at jeg orker mye mindre, før jeg føler for å sette meg ned å slappe av litt da [:)] Ikke sååååå veldig trøtt lenger heller, mest på kvelden

Back
Topp