Utmattet, trett og kraftløs

lilleperle

Betatt av forumet
Hei! Er det flere her inne som sliter med ekstrem utmattelse og tretthet? Jeg er så svimmel og ør at jeg har lite krefter og må sove nesten hele tiden. Er kvalm også, men ikke så jeg kaster opp. Men kvalmen gir ikke ekstra motivasjon akkurat, best å ligge stille.

De første 3-4 ukene hadde jeg masse energi, men det har bare blitt verre, er rundt uke 9 nå.
 
Jeg har det helt likt! Ligger for det meste på sofaen/i senga og er tom for energi. Er 7+4.
 
Eg og er skikkelig sliten og trøtt! Sambuar har heimekontor så eg har mini heile dagen - det tar på! Er 7+6.
 
Har vært sykemeldt en uke på grunn av det, nå prøver jeg meg med noen timer jobbing hver dag.
 
Hadde måttet sykemelde meg jeg også om jeg ikke var syk fra før, for dette er virkelig hardt :eek: Hvordan går det å jobbe litt nå da?

Første dag i dag :D Men det går greit. Litt mer fleksibelt siden det uansett er hjemmekontor nå og har veldig forståelsesfull sjef. Deler opp dagen som det passer meg med pauser innimellom og starter ikke så tidlig.
Håper du får litt mer energi etter hvert :)
 
Jeg følelser meg helt knekt etter dager med hjemmekontor og to små barn som skal aktiviseres! Når mannen min kommer hjem fra jobb må jeg rett ned på sofaen for lading
 
Oi! Det hørtes ganske heavy ut når man er så sliten og trøtt :gen026 Hadde du en slik periode forrige sv.skap?:Heartpink
Nei, men då hadde eg ikkje ungar heller! 1,5 åring skal aktiviserast ein del! Blir mykje iPad! Credz til alle som jobbar i barnehagen!
 
Jeg har hjemmekontor og en 3åring rundt bena, mannen min er på jobb hver dag... Føler meg helt ødelagt! Blir alt for mye tv og ipad, men det får gå nå fremover :cool:
 
Jeg jobber mer enn 100% nå i koronakrisen, siden jeg er helsepersonell. Er virkelig helt skutt når jeg kommer hjem. Sov sikkert 1,5 time på sofaen etter middag idag, mens mini hoppet rundt meg:hungover:
Heldigvis er mannen hjemme med barna og aktiviserer dem hele dagen! Men har veldig dårlig samvittighet ovenfor dem nå når jeg er så ødelagt :( er bare 4+0, var ikke så trøtt forrige gang! Men da hadde jeg en mindre stilling og bare ett barn hjemme :wacky:
 
Jeg jobber mer enn 100% nå i koronakrisen, siden jeg er helsepersonell. Er virkelig helt skutt når jeg kommer hjem. Sov sikkert 1,5 time på sofaen etter middag idag, mens mini hoppet rundt meg:hungover:
Heldigvis er mannen hjemme med barna og aktiviserer dem hele dagen! Men har veldig dårlig samvittighet ovenfor dem nå når jeg er så ødelagt :( er bare 4+0, var ikke så trøtt forrige gang! Men da hadde jeg en mindre stilling og bare ett barn hjemme :wacky:
Uff! Du må huske på å tenke på deg selv og din helse oppi alt dette også. Viktig at du ikke er helt utslitt hver dag ;)
 
Jeg er stort sett trøtt hele tiden. I går drev jeg med husarbeid i ett par timer, og da var jeg helt skjelven etterpå! Gikk ikke over heller-måtte bare legge meg. Fikk litt den samme følelsen i dag da jeg gikk en tur. Med en gang pulsen steg i bratte bakker ble jeg litt uvel..
 
Jeg er stort sett trøtt hele tiden. I går drev jeg med husarbeid i ett par timer, og da var jeg helt skjelven etterpå! Gikk ikke over heller-måtte bare legge meg. Fikk litt den samme følelsen i dag da jeg gikk en tur. Med en gang pulsen steg i bratte bakker ble jeg litt uvel..

Den hørtes kjent ut :confused:
Her har både den værste kvalmen og trettheten sluppet bittellitt de siste 2-3 dagene - akkurat da jeg gled over i uke 9! Håper det holder seeeeeeeg! :smiley-angelic001
 
Jeg jobber mer enn 100% nå i koronakrisen, siden jeg er helsepersonell. Er virkelig helt skutt når jeg kommer hjem. Sov sikkert 1,5 time på sofaen etter middag idag, mens mini hoppet rundt meg:hungover:
Heldigvis er mannen hjemme med barna og aktiviserer dem hele dagen! Men har veldig dårlig samvittighet ovenfor dem nå når jeg er så ødelagt :( er bare 4+0, var ikke så trøtt forrige gang! Men da hadde jeg en mindre stilling og bare ett barn hjemme :wacky:

Høres veldig kjent ut! Er selv helsepersonell og jeg sov som regel en time etter jeg kom hjem, spiste middag, sovnet mens ungene så barnetv og så gikk jeg rett og la meg i senga når jeg våknet til. Ble som regel 12 t søvn hver natt :p Men nå har jeg egentlig nattevaktsuke, så nå har jeg fri fordi jeg har fritak fra nattevaktene. Får endelig hentet meg inn igjen. Men du må huske å ta vare på deg selv :Heartred Du gjør en kjempejobb, både på jobb og hjemme! Det kan være hardt arbeid å være gravid :) Jeg går og gleder meg til ting letter litt i andre trimester :)
 
Back
Topp