Utleie av låve/lager/bod?

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Jeg skal leie ut et rom på låven min. Til en som skal oppbevare møbler og lignende, langtidsleie.
Men aner ikke hvor mye jeg skal ta for det?:)
Er det noen her som leier ut noe sånt? Evt en garasje eller lignende? Hvor mye tar dere?

Jeg leier allerede ut noen rom til båter i vintersesongen. De betaler 5000,- pr sesong. Dyrt? Billig?
Noen med erfaring?

Hakke peiling, har ingen erfaring med det:) Gir deg i det minste en dytt;)

Hvor stort er det?
Føler det blir litt annerledes på lagerleie av båt enn bod. Båt er som regel dyrere. Skal dere ta ansvaret for innboforsikring eller leietaker?

Hvor stort er det?
Føler det blir litt annerledes på lagerleie av båt enn bod. Båt er som regel dyrere. Skal dere ta ansvaret for innboforsikring eller leietaker?
Tipper rommet er 50 kvm..:)
Enig i at båter er dyrere, men om ikke denne mannen skal leie rommet så kan jeg jo leie ut til en med båt... Synes ikke jeg kan ta noe mindre betalt av den grunn?
Leietaker er ansvarlig for forsikring av sine egne ting:)
Takk for svar, Tamlin!

Hvis du har mulighet til å bruke det som utleie til båt så hadde jeg tatt samme prisen. Og 50kvm er jo ganske stor plass.
Nei, kjør på med samme pris, det hadde jeg gjort.

Hvis du har mulighet til å bruke det som utleie til båt så hadde jeg tatt samme prisen. Og 50kvm er jo ganske stor plass.
Nei, kjør på med samme pris, det hadde jeg gjort.
Ja, kommer nok til å gjøre det:)
Og vil han ikke betale så leier jeg ut til noen andre! Er rift om opplagringsplasser her ute:P

Men hva er en sesong for møbler? 1år?
50kvm er jo svært da, vanlige lagerboder ligger jo på 9-18 m3 og de koster 1000-1500kr i mnd. :)
Kjekt med stor låve da! Lykke til

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Spørs jo hvor du bor d. Vi betaler 1000kr pr halv år for vår veteranbil. Uten forsiktig..

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Men hva er en sesong for møbler? 1år?
50kvm er jo svært da, vanlige lagerboder ligger jo på 9-18 m3 og de koster 1000-1500kr i mnd. :)
Kjekt med stor låve da! Lykke til

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Ja, det er hele året:)
Oi, da har jeg ihvertfall ikke satt prisen for høyt!
Takk for svar:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Spørs jo hvor du bor d. Vi betaler 1000kr pr halv år for vår veteranbil. Uten forsiktig..

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Bor ved kysten i Vestfold:)
1000,- var billig, hvor bor du?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp