Utlandet med baby på 4 måneder (nytt sprm)

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Noen som har reist med fly til syden sammen med baby? Er det sånn at de får noe å ligge i da eller? Vet jeg har sett det før, men vet ikke om Tyrkiareiser har det.

Hva bør jeg pakke med til han?

OG, hvor mye koster det for nødpass til baby?

Nødpass koster like mye som ett vanlig pass. Men om det er noen dager til du drar, kan det jo hende du rekker å få vanlig pass.

Du må jo bare ringe flyselskapet og høre om de har senger til de små. Ellers er det lurt å ta med en dyne som den lille kan ligge på i fanget ditt:)

Vi reiser den 2 april, så kan hende vi kan fikse et skikkelig pass innen da. Får få bf til å prøve imorgen siden han jobber rett ved politistasjonen [:)]

ORIGINAL: Moradi

Vi reiser den 2 april, så kan hende vi kan fikse et skikkelig pass innen da. Får få bf til å prøve imorgen siden han jobber rett ved politistasjonen [:)]

Begge foreldra må være med og få pass..

Vi fikk seng til Patrick når vi dro til usa, men kun på det største airbus flyet..

Fikk passet i posten i løpet av et par dager.
Dere må ha babyen på fanget om de ikke har sånn seng på flyet. Om de ikke har det, vil jeg anbefale å ha med softbag om dere har.

Vi bestilte pass til jenten vår i mai 09 og fikk det i posten 3 dager etterpå..
Hun var 5 mnd da vi reiste med fly til Bulgaria..

Det gikk HELT fint!!

Lurt på å ha noe å drikke på veien opp og ned med flyet for å utligne trykk..
Jeg hadde Mei-tai og bar henne i på flyplassen pga man må jo sende vognen.
Det fungerte også veldig bra

ORIGINAL: [Malin]

ORIGINAL: Moradi

Begge foreldra må være med og få pass..

Vi fikk seng til Patrick når vi dro til usa, men kun på det største airbus flyet..

Nei de må ikke det nei. Om ikke begge kan være med, så kan du skrive ut fullmaktsskjema inne på politiets sine sider. Der står all nødvendig info du trenger.[;)]
Jeg tok passbilde hjemme og printet ut på fotopapir i passfotostørrelse. La han på ett hvitt laken og knipset i vei.

Såg at ryanair hadde sånn flyseng (av alle selskaper... [:-]) så får ringte til tyrkiareiser å høre med de imorgen da! [:)] Kanskje jeg bør prøve meg på noen passbilder også ikveld hvis det funker [:)]

går vist fint å ha de på fanget.. men helse søster sa eg måtte amme når flyet lettet og landet
pga trykk i ørene...

Back
Topp