Uthvilt etter natta?

EnnairaM

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Hei damer!
Er det flere som våkner og føler de ikke er uthvilt etter natta?
Jeg har hatt det sånn i flere dager nå, våkner med hodepine og kvalme. Får ikke spist før en stund senere pga kvalme og ingen matlyst! Nå sitter jeg med matfatet forran meg, men får ikke spist :p

Formen stiger utover dagen da, og den følelsen er good! ;)
 
Er sjelden uthvilt, og det er nok fordi jeg våkner flere ganger i løpet av natta. Enten fordi jeg må opp og tisse, ligamentsmerter eller korsryggen som verker. På lørdag våknet jeg ikke i det hele tatt i løpet av natta, og det kjentes heeeeelt amazing ut da jeg stod opp :D
 
Jeg føler meg absolutt ikke uthvilt.. Når jeg våkner er jeg tung i hodet, supertørr i halsen, blæra holder på å sprenge og jeg er uggen helt til jeg har fått i meg noe mat!
 
Har hatt flere netter der jeg ikke får sove og våkner gryyytidlig :/ kvalm når jeg slapper av på kvelden, sikkert en sliten kropp. Men, idag, idag har jeg sovet og sovet og sovet :D skal nyte en deilig frokost nå så kjenner at jeg er veldig fornødyd :)
 
Jeg sliter slikkelig med soøv fortiden våkner flere ganger i løpet av natta og har ofte mareritt..
Så når jeg våkner på morningen da, sier kroppen bare nei, her skal du ligge litt til før du står opp :p
Jeg har fått helt carvings på ferskt brød med leverpostei, litt majones og agurk, sååå godt :)
 
Jeg sliter slikkelig med soøv fortiden våkner flere ganger i løpet av natta og har ofte mareritt..
Så når jeg våkner på morningen da, sier kroppen bare nei, her skal du ligge litt til før du står opp :p
Jeg har fått helt carvings på ferskt brød med leverpostei, litt majones og agurk, sååå godt :)
Oh, jeg har også blitt megaglad i leverpostei!! Savner trønderfår og salami helt sykt :p
 
Føle eg aldri blir utkvilt. Trøtt heile dagen og sovne på sofaen om kvelden...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sover godt om natta, men våkner sliten. Idag var det så ikke at jeg ble hjemme fra jobb. Og godt er det, sov til 12.00 etter frokost, og er fortsatt sliten :p

-Taster fra appen-
 
Trøtt som en dupp hele tiden... Utslitt!!

Vil hjem. Å sove!!
 
Sies at man trenger ca 2-3timer mer søvn i døgnet når man er gravid, så ikke rart man føler seg trøtt, for hvor skal man få de ekstra sovetimene fra? :p
 
Har ikke følt meg uthvilt om morgenen siden jeg gikk gravid med førstemann for to år siden :p
 
Sliter med å sove på kvelden. Lys våken når klokke ringer men føler meg like fort dødstrøtt... Har lite jobbing på turnus for tiden og det er jeg meget glad for!!!
Vært sykemeldt de forrige ganger i ca. uke 8-9 for at jeg var såååå sliten! :sleep011 Vil gjerne slapp denne gangen, men tiden vil vis. :)
 
Back
Topp