Uthenting utsatt

Cavegirl

Flørter med forumet
Måtte utsette egguthenting! [&:] Må stimulere meir!  Det var eg ikkje forberedt på also!  Var på UL på onsdag og gynekologen syns alt såg so fint ut... Folliklane var opp i 15mm... Alt av hotell og akupunktør og slikt var bestilt og avtalt, og so måtte eg til å omrokkere på alt!  utrulig kjedelig! Likar ikkje når ting ikkje blir som planlagt!  Men, men... dei veit best - so då er det berre å stikke litt til.  No blir det uthenting onsdag i staden... Var SO klar for å blir ferdig!  Lettare frustrert og lei no...

Har du hatt uthenting nå? Jeg er ferdig med alt. Trodde ikke denne ventetiden etterpå var så lang gitt[:)]

Nei, vi kom til Bergen i går...  Min bedre halvdel skal på sjukehuset i dag og ta testikkelvevsprøve, so skal eg på uthenting i mårå. Endelig! Ja - dinna ventetida er drepen also!  Føler du deg bra då eller?

Ønsker dere masse lykke til. Krysser fingrene[:)] Er så godt å prate med noen i samme situasjon. Selv er jeg trøtt og kvalm, men skal ikke klage nå som det er over.... men var ikke så ille at jeg ikke med glede gjør det igjen[:)]

Back
Topp