Utgifter til utdrikningslag

caracara

Forumet er livet
Ja, hvordan skrives det forresten, utdrikningslag/utdrikkingslag? Jaja. Er invitert i et i sommer, der jeg må betale fly, hotell og egenandel. Litt dumt, blir jo fryktelig dyrt ;( men har jo lyst å feire bruden, da :D hadde bare vært mye mer beleilig om det var her og ikke der, hehe :) men noen må jo reise, da. Noen som har reist og betalt "dyrt" for å ta del i noe sånt?

Er det ingen du kan sove hos? Så slipper du i hvert fall den utgiften?

Har gjort det med suksess! Men har også droppet det når jeg har vært nesten høygravid...ikke alt man orker da;) Er det nær venninne?

Har ikke reist, men har betalt 500 kr hjemme. Synes det var nok :) Bør i så fall være en avstemning blant deltagerene synes jeg :)

Vi fløy til Oslo og var med i et relativt dyrt utdrikningslag. Men fikk bo gratis hos familie da. Men følte vi måtte da. Var noen venninner som reiste sammen inn. Men var jo ikke høygravid da! Hadde nok ikke orket i sommer!

Joda, en av de nærmeste i kretsen, ikke ei jeg snakker med hver dag, kanskje fordi vi ikke er i helt samme livssituasjon :) hmm nei, kjenner ingen i den byen 8-) men det går seg nok til, verst er det nok at hele helga går med til formålet, men hun skal jo bare giftes en gang 8-)

Husker ikke akkurat hva det står, men to mnd før er ok så lenge det ikke er fler i magen ;) sjekk Norwegian og SAS sine hjemmesider, hvert flyselskap bestemmer sine grenser.

Med Norwegian kan man fly 2mnd før.

Jeg har vært i utdrikningslag med et par tusen i egenandel pluss reise- egentlig ikke verdt det, men verdt det sånn for å glede en god venninne...tror jeg hadde kjørt "for gravid til å være med" kortet denne sommeren!

Ja sant, hehe :) takk for info. Tenker at jeg evt kan bestille fly med mastercard, da går det vel an å evt avbestille ogfå pengene igjen? Gjelder det samme med hotell?

Back
Topp