Utgått på dato og jeg har spist den i 4 dager hjelp

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei❤️❤️
Mannen fant ut av at mascorpone hadde gått ut på dato for 4 dager siden. Jeg måtte ha den til frokost så har spist den de siste fire dagene.

er det farlig? Ble bekymret da det er meieriprodukter...Har ikke symptomer på dårlig mage :confused2:confused2

Det går helt sikkert helt fint :happy: at du ikke opplever noe ubehag betyr het sikkert at det bar ingen fare :happy: men kjøp gjerne en ny en :joyful:

Det går helt sikkert helt fint :happy: at du ikke opplever noe ubehag betyr het sikkert at det bar ingen fare :happy: men kjøp gjerne en ny en :joyful:
Hehe ja herregud takker Gud for at han så på datoen ellers hadde jeg ikke spist :D

• Liker
Reactions: rsj
Nå sier jeg ikke at gravide skal spise utgått mat, men sånn når det nå har skjedd: generelt hvis det ikke lukter eller smaker feil så er det som regel greit. Vet ikke hvor langt over datoen den var, men det har nok gått helt fint.

Nå sier jeg ikke at gravide skal spise utgått mat, men sånn når det nå har skjedd: generelt hvis det ikke lukter eller smaker feil så er det som regel greit. Vet ikke hvor langt over datoen den var, men det har nok gått helt fint.
4 dager over datoen. Og har spist det i 4 dager og :D

Mat er ikke automatisk farlig for en gravid bare fordi den har gått ut på dato

4 dager over datoen. Og har spist det i 4 dager og :D
Null problem. Best før, men ofte god etter;) jeg er ikke redd for utgått mat (lukter og smaker) verken som gravid eller ellers.

Null problem. Best før, men ofte god etter;) jeg er ikke redd for utgått mat (lukter og smaker) verken som gravid eller ellers.
Er ikke så redd heller når jeg ikke er gravid men ble plutselig så usikker da det var mykost :D
Takk❤️

Back
Topp