Utforske stemmen? (Skriking)

Februarprinsesse16

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Gutten vår, en blid liten gutt. Han har begynt å skrike veldig mye, meget høye piper toner og skriker omtrent heletiden.. Flere som opplever det?
 
Åjada, spesielt når hun synes at hun ikke får nok oppmerksomhet, eller når det begynner å bli på tide med en dupp eller en pupp eller to ^^
 
Oh yes!
Her er det høy skjærende hyling i timesvis hver dag [emoji85]
Han synes det er fantastisk morsomt å teste ut stemmen, og ler hver gang.
Han har i dag begynt å teste stemmen når han drar inn pusten (om det gir mening), så det kommer masse rare lyder nå.
 
Oh yes!
Her er det høy skjærende hyling i timesvis hver dag [emoji85]
Han synes det er fantastisk morsomt å teste ut stemmen, og ler hver gang.
Han har i dag begynt å teste stemmen når han drar inn pusten (om det gir mening), så det kommer masse rare lyder nå.

Lillejenta gjorde det da vi var hos mine foreldre. I lå i kjelleren, og der var det mørkt om morgenen. Det var nesten litt skummelt mens hun holdt på, jeg har for livlig fantasi ^^
 
Ja, det har vært mye testing av stemmen. Det nye nå er å snakke inn i puppen under amming. Så du kan trygt si det tar tid :p
 
Kanskje du har en kommende popstjerne der, som bruker puppen som mikrofon? :D
Haha :D Er når hun egentlig er mett og blir pratsom. Kan skje midt på natten også :p
 
Haha :D Er når hun egentlig er mett og blir pratsom. Kan skje midt på natten også :p

Søtt da <3
Mi klager på maten. Hun suger og klager og rynker pannen og er tydelig misfornøyd. Men får hun ikke pupp så blir hun enda surere. Etter hvert godtar hun situasjonen og roer seg og koser seg masse. Snodig liten sak <3
 
Kjenner meg igjen i denne! Her er også frøkna svært pratsom under amming.. Av og til kikker hun opp på meg og smiler og pludrer før hun spiser igjen :shy::p
Moro å høre at det er andre også :p Er jo litt snodig, men veldig søtt
 
Back
Topp