Utfordringer i kø (for å skjule graviditeten)

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
I helga har virkelig utfordringene for å holde dette skjult stått i kø..

Lørdag var j med ei venninne som røyker og hender jeg tar en med hu når vi møtes. Svarte pent neitakk og sa det var så lenge siden sist at jeg sikkert kom til å gå i bakken så best å la d være.. Absolutt den enkleste å vri seg unna ;)

Lørdag kveld kommer mamma med vinflaska og lurer på om vi ikke skal dele en vin til maten... Æææ... Neitakk, er så trøtt at da sovner keg sikkert :p

Og i dag... Spekemat!! :p heldigvis var mamma på jobb og pappa følger ikke så godt med så trur ikke han fikk med seg at jeg bare spiste stekt grillpølse til eggerøra :p
 
Hehehe godt gjort å komme seg gjennom alt det uten mistanker da ;p jeg måtte holde meg hjemme fra en fest med jobben, og først sms jeg fikk var "gravid" ... Hrmf
 
Hehe, føler også jeg havner i situasjoner hvor jeg kan bli avslørt hele tiden nå :p Igår snek jeg meg kjapt inn til mammabuksene på butikken, røsket med meg første bukse i riktig størrelse og nærmest løp til kassa med buksa gjemt under armen så ingen skulle se det i tilfelle det var noen kjente der!
 
Har heldigvis ikkje møtt på noe utfordring enda :) men regner med dei kjem sigande :p
 
Min utfordring var på jobb, sa det til to fordi jeg var litt ør, så greit å si deg slik at jeg kunne få litt forståelse... Også ble jeg avslørt av et par stykker i går fordi jeg kjørte bil når jeg var i bursdag... Jaja...
 
Hehehe godt gjort å komme seg gjennom alt det uten mistanker da ;p jeg måtte holde meg hjemme fra en fest med jobben, og først sms jeg fikk var "gravid" ... Hrmf
Litt dårlig gjort syns jeg, skal du ikke få si det selv liksom? Må folk være så besserwissere?

-Taster fra appen-
 
Jeg måtte raskt gi opp å skjule det på jobb. Tar røntgenbilder nesten daglig, så da måtte jeg bare fortelle slik at jeg kunne unngå å utsettes for stråling.

Møter nok på flere utfordringer etterhvert tenker jeg.
 
Kjenner at det blir en utfordring å komme seg gjennom arbeidsdagen uten å vise at jeg er kjempekvalm. Jeg kan ikke gå å småspise på jobben heller.
 
Kjenner at det blir en utfordring å komme seg gjennom arbeidsdagen uten å vise at jeg er kjempekvalm. Jeg kan ikke gå å småspise på jobben heller.

Jo hvorfor ikke? :) e vel bare å ha noe å tygge på i nærheten hele tia ;)
 
Ha en pose med nøtter eller minigulrot. Det er jo helt vanlig, kano bare si du er på "diett" :p
 
Litt dårlig gjort syns jeg, skal du ikke få si det selv liksom? Må folk være så besserwissere?

-Taster fra appen-
Ja.. Jobber bare med mannfolk så de skal liksom spøke om sånne ting hele tida. Tror hvertfall de har en mistanke nå siden jeg alltid er med på fester ellers :/
 
Ja.. Jobber bare med mannfolk så de skal liksom spøke om sånne ting hele tida. Tror hvertfall de har en mistanke nå siden jeg alltid er med på fester ellers :/

Hehe... Syns jeg hører et par av gutta på jobb nå selv... Er sykmeldt... :p så fort noen av damene er borte er det "hu er sikkert gravid!!" ;)
 
Ja da vet du hvordan jeg har det ;p heldigvis ingen flere kommentarer etter det! (foreløpig) :p
 
Hehe... :p vet han jeg tenker på kommer til å flire når han får vite det og komme med sin standardkommentar "var det ikke det jeg sa a??" ;)
Jepp! Vet om hvertfall 2 her som kommer til å bryte ut "jeg visste det!"
 
Fy søren altså!!!!!! Jeg var som sagt hjemme fra en fest fredag, og hadde laget en dekkhistorie om at mannen min var syk og ikke orket å kjøre meg etc. Dette ble tatt opp flere ganger hvor jeg måtte utdype denne løgnen. Nå nettopp i et øyeblikk av svakhet så spurte han ene " ja hva gjorde dere i helga da?" Jeg bare "vi var ute å måka" han bare var mannen din ute å måka? Jeg svarte ja han måtte måke taket., JASSÅ JA her bryter historien din sammen!! Jeg ble bare sprut rød i trynet og visste ikke hva jeg skulle si., GAH..,, så lett å holde på dette altså
 
Var i bursdag hos en venninne på lørdag... Heldigvis den eneste venninna mi som vet alt om meg, alltid! Så ho vet at jeg er gravid...

Sa til de andre at jeg skulle på jobb morgenen etter så ble en edru kveld:p flaks for meg så var det 2 andre der som ikke drakk pga de faktisk skulle på jobb! Så ingen lurte;)
 
Fy søren altså!!!!!! Jeg var som sagt hjemme fra en fest fredag, og hadde laget en dekkhistorie om at mannen min var syk og ikke orket å kjøre meg etc. Dette ble tatt opp flere ganger hvor jeg måtte utdype denne løgnen. Nå nettopp i et øyeblikk av svakhet så spurte han ene " ja hva gjorde dere i helga da?" Jeg bare "vi var ute å måka" han bare var mannen din ute å måka? Jeg svarte ja han måtte måke taket., JASSÅ JA her bryter historien din sammen!! Jeg ble bare sprut rød i trynet og visste ikke hva jeg skulle si., GAH..,, så lett å holde på dette altså
Hahahaha jeg leeeer!!!! :p ;)
 
Hahahaha jeg leeeer!!!! :p ;)
Hahaha :p dreit meg ganske bra ut der ja!! Han kjenner meg så godt .. Grr.. Lol. Jaja det var litt godt å fortelle sannheten til han da. Han er ikke en som plaprer det videre hvertfall.
 
Back
Topp