Utfordring!

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
I morgen når du står opp ,skal du se inn i speilet og si: Jeg er nydelig*3!
Om du går tur, er på butikken eller hvor du enn treffer folk, gi minst tre personer ditt flotteste smil og si Hei!:D

Kommenter her i morgen hva d gjorde med DEG!

Trykk liker om du tar utfordringen!:)

Jeg er selvfølgelig med.

Jeg tenker alltid "hei, så flott du ser ut i dag" når jeg ser meg selv om morgenen.
Har brukt det bevist for å få bedre selvtillit, og nå gjør jeg det automatisk.
Smilet alltid i butikken, og sier til personen i kassen "ha en fortsatt fin dag" når jeg går og "takk" når jeg får kviteringen

I dag har jeg smilt til ukjente folk og nikket vennlig hei eller sagt hei til folk jeg møtte på butikken, og d gjorde meg godt! Men så tror og håper jeg at d gjorde noe med de jeg var blid til også,og den følelsen er enda bedre!:)
*den største gleden man kan ha, er å gjøre andre glad* sa alltid min Bestemor til meg og hun var en klok dame:Heartred

Hvordan føltes d for dere?:)

Jeg tenker alltid "hei, så flott du ser ut i dag" når jeg ser meg selv om morgenen.
Har brukt det bevist for å få bedre selvtillit, og nå gjør jeg det automatisk.
Smilet alltid i butikken, og sier til personen i kassen "ha en fortsatt fin dag" når jeg går og "takk" når jeg får kviteringen
Å si takk for kvitteringen og hade bra er vel vanlig høflighet?:) d ser jeg på som en selvfølge,selv om jeg vet at d er mange som ikke gjør d. Å hjelpe for eksempel eldre med varene også, skulle bare mangle tenker jeg da.

Jeg har vært alt for sur i dag til å si noe flott om meg selv, men jeg har i det minste snakket med en nabo i dag (vi har nettopp flyttet hit) og takket for snørydding.

Jeg har vært alt for sur i dag til å si noe flott om meg selv, men jeg har i det minste snakket med en nabo i dag (vi har nettopp flyttet hit) og takket for snørydding.
Da er d ihvertfall viktig å si noe flott til seg selv!:) veldig bra at du ikke lar d gå utover andre selv om du er sur da,kan være vanskelig d!

Da er d ihvertfall viktig å si noe flott til seg selv!:) veldig bra at du ikke lar d gå utover andre selv om du er sur da,kan være vanskelig d!
Jeg har ikke vært så flink i dag, og lillemor har gjort alt hun ikke får lov til og ikke gjort det hun skulle. Så det har vært noen konflikter i dag. Vanskelig å si noe positivt om seg selv da. Men vi prøver igjen i morgen, gjør vi ikke? :-)

Jeg har ikke vært så flink i dag, og lillemor har gjort alt hun ikke får lov til og ikke gjort det hun skulle. Så det har vært noen konflikter i dag. Vanskelig å si noe positivt om seg selv da. Men vi prøver igjen i morgen, gjør vi ikke? :-)
Selvfølgelig!:) slike dager har jeg også innimellom og jeg tror de fleste har d. I morgen er en ny dag med blanke ark;)

Back
Topp