Utfordring uke 1

Skal du trene over 2 timer daglig? Må ikke slite deg helt ut da :p
Hehe det er hverdagen min fra mandag til fredag :D Det er mer enn 2 timer når man har med styrketrening på mellom 60 til 90 minutter i tillegg :p Jeg prøver å bygge muskler i håp om å kunne stille i body eller bikinifitness konkurranse til høsten:D Men først må fettet bort og da blir det en god del cardio og skal legge inn en ekstra innsats denne uka for når jeg begynner å jobbe igjen fra neste uke blir det ikke like mye tid til det:p
 
Hehe det er hverdagen min fra mandag til fredag :D Det er mer enn 2 timer når man har med styrketrening på mellom 60 til 90 minutter i tillegg :p Jeg prøver å bygge muskler i håp om å kunne stille i body eller bikinifitness konkurranse til høsten:D Men først må fettet bort og da blir det en god del cardio og skal legge inn en ekstra innsats denne uka for når jeg begynner å jobbe igjen fra neste uke blir det ikke like mye tid til det:p
Du er knallflink!! ;)
 
Slikt som skjer. Vi kom jo likevel på andre plass både med poeng og vekt :) God bedring ;)
Takk for det:) Ja, og en 2. plass med null poeng fra meg lover jo godt for de neste ukene! Bare vent:D Ingen feber i dag og i går, og nesespray kun to ganger i dag. Går for skitur i morgen!
 
Takk for det:) Ja, og en 2. plass med null poeng fra meg lover jo godt for de neste ukene! Bare vent:D Ingen feber i dag og i går, og nesespray kun to ganger i dag. Går for skitur i morgen!
Jeg må jobbe hardt denne uken altså :p Kvelden ble omtrent sånn her:

Klokken 19.00:
Mannen: Skal vi dra på butikken å kjøpe noe godt?
Jeg: nei, trenger ikke ;)

Klokken 21.00:
Mannen: Sikker på at du ikke har lyst på noe? Eneste mulighet i dag om du skal fullføre utfordring fra i morgen
Jeg: Nja...nei! Klarer meg uten

Klokken 22.40:
Mannen: Det er 20min til butikken stenger. Jeg vil ha sjokolade. Vil du ha noe?
Jeg: Ja, vi stikker på butikken!

ANGRER!!!!!
 
Back
Topp