Utfordring uke 1

Men då e vel de andre poengene og for i dag da sikkert. For ho har ikkje drokke 2 l vann hver dag og ikke trent. Så de e det jo ikke bonus på.
Nei, men ifølge det ho har fylt for søndag til torsdag så har ho skreve 25 på snop hver dag, altså 50 i bonus? Eller er jeg helt på villspor?
 
Nei, men ifølge det ho har fylt for søndag til torsdag så har ho skreve 25 på snop hver dag, altså 50 i bonus? Eller er jeg helt på villspor?

Nei, snopen e rett :) men de ho skreiv på bonus vann og trening e feil :) der skal være 0 og 0 :)
 
Ehhh.. Skreiv jo innlegget halv sju så nå er d du som er vanskelig. Men bryr meg ikke jeg altså for ble lite poeng uansett
Blitt informert om at klokken på selve forumet når du skriver innlegg legger seg 1 time foran normaltid (av grunner jeg ikke kan forstå). Beklager! Poengene dine er selvfølgelig med. Og joda, det var en fin poengsum :)
 
ikke lest reglene..så usikker om det er frist å melde seg på utfordringa. ikke noe stress isåfall...ble jo ikke mange poengene men;)

Lag STJERNESKUDD

Søndag
Trening:0
Vann:25
Snop:25
Dagens total: 50

Mandag
Trening:0
Vann:25
Snop:25
Dagens total:50

TIRSDAG
Trening:28
Vann:25
Snop:25
Dagens total:78

ONSDAG
Trening:56
Vann:25
Snop:25
Dagens total:106

TORSDAG
Trening:0
Vann:25
Snop:25
Dagens total:50

BONUS
Trening:0
Vann(2L):50
Snop:50

Totalt 434
Treningspoeng er for hvert 5. min så poengsummen din blir 430
 
Ja, det har jeg :/ mister jeg poengene min nå?
Neida. Du hadde regnet totalsum som jeg ba om. Mange har regnet feil denne gangen, så poengene dine får være med ;)
 
Ja jeg skjønte ikke helt den :) tusen takk :D

Hvorfor 50 for snop?:p
For du hadde snopefri alle dagene utfordringen gjaldt :p Les utfordringstråden så forstår du ;)
 
Husk at dere må regne ut totalsum innen 19.00, ellers blir det 0 poeng ;)
Å nei, å nei, å nei, å nei!!!! Snakk om dårlig lagmoral! Ikke nok med at jeg nesten ikke har samlet poeng, jeg glemmer å regne dem ut også! Huff, for en dårlig start. Jeg skylder dere en skikkelig poenguke - den kommer! Er fortsatt syk, men på bedringens vei!
 
Å nei, å nei, å nei, å nei!!!! Snakk om dårlig lagmoral! Ikke nok med at jeg nesten ikke har samlet poeng, jeg glemmer å regne dem ut også! Huff, for en dårlig start. Jeg skylder dere en skikkelig poenguke - den kommer! Er fortsatt syk, men på bedringens vei!
Slikt som skjer. Vi kom jo likevel på andre plass både med poeng og vekt :) God bedring ;)
 
Slikt som skjer. Vi kom jo likevel på andre plass både med poeng og vekt :) God bedring ;)
Neste uke skal det bli bedre :D Jeg er frisk igjen etter en uke med influensa så jeg stor gleder meg til 60 min x 2 intervaller fra mandag itilegg til styrketrening :D Da går det også mye vann:D
 
Neste uke skal det bli bedre :D Jeg er frisk igjen etter en uke med influensa så jeg stor gleder meg til 60 min x 2 intervaller fra mandag itilegg til styrketrening :D Da går det også mye vann:D
Skal du trene over 2 timer daglig? Må ikke slite deg helt ut da :p
 
Back
Topp