Hei!
Så synd at du føler forumet har blitt slik... Men jeg vil bare påpeke at det her på forumet ikke er noen "lik og del" konkurranser. Konkurransen går ut på å være aktiv, skrive innlegg. Alle som er på topp 100 listen hver mnd er med i trekningen av premiene. Det er selvsagt valgfritt om man vil prøve å skrive seg inn på den listen eller ikke...
Konkurransene vi kjører har vi kjørt fast i en evigheter, og dette med utfordringer er noe som har vært litt innimellom det siste året når jeg har ekstra premier å gi bort. Grunnen til at det hele startet var forslag fra noen medlemmer her inne
Og det fungerer jo helt toppers, aktiviteten øker, man har det gøy på forumet, brukere blir kjent med hverandre og det dannes vennskap. Hvem kan vel mislike det??
Ja, vi er avhengig av annonseinntekser og søk. Det er alle store aktører i dagens marked.
Vi er Norges største nettside for prøvere, gravide og småbarnsforeldre. Og vi har Norges største diskusjonsforum. Og vi er 100% gratis for dere brukere. Både nettsidene våre, appene våre, konkurransene, artiklene osv osv er helt gratis for dere å bruke. Men det er ikke gratis å drifte dette såklart.
Det er helt frivillig å være på sidene våre, og det er helt frivillig hvor mye man vil delta og skrive
Moderatorene våre er ansatt for å "passe på" forumet. I det ligger det både å passe på at forumreglene blir fulgt, men også å engasjere og aktivisere. Å gjøre forumet til ett flott, hyggelig og informativt sted å være. Og den jobben syntes jeg dem klarer helt utmerket
Hvis du syntes vi skal gjøre noe anderledes eller bedre så kom gjerne med konkrete forslag