Utfordring / Eksperiment (meld dere på)

Kal-El

Forumet er livet
Da jeg sto på verandaen og røyka (som regel da det skjer), så tenkte jeg ut et lite eksperiment som jeg tror er spesielt egnet for BV.

Det går ut på at man skal velge ett av fire valg, og man forplikter seg til å følge dette valger i tre dager fremover (til mandag morgen, men de som er borte i helgen kan melde seg på også for å være med ut kvelden, bedre med litt enn ingenting). Ettersom det er vanskelig å "kontrollere" dette, er det opp til enhver å kontrollere / huske hva man har forpliktet seg til på egen hånd.

De som vil delta, velg/klipp/lim/signer ett av fire valg nedenfor:

[ ] - Jeg skal i tre dager fremover ikke bruke "!"-tegn eller smileys i mine poster.

[ ] - Jeg skal i tre dager fremover alltid bruke "!"-tegn og smileys i mine poster.

[ ]- Jeg skal i tre dager fremover alltid forsvare synspunktet til de jeg er 100% uenig med i diskusjonstråder.

[ ]- Jeg skal i tre dager fremover aktivt gå inn for å motsi synspunktet til de jeg er 100% enig med i diskusjonstråder.

La eksperimentet begynne [:)]

Dette hadde vært spennede å vært med på, men kjipt at jeg ikke er tilgjengelig på pc'n i helgen[&:]
Lag ny utfordring neste helg også da[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Guerlain

[ ] - Jeg skal i tre dager fremover ikke bruke "!"-tegn eller smileys i mine poster.

[x] - Jeg skal i tre dager fremover alltid bruke "!"-tegn og smileys i mine poster.

[x] - Jeg skal i tre dager fremover alltid forsvare synspunktet til de jeg er 100% uenig med i diskusjonstråder.

![:D]

Modig.

*dytter*

[x] - Jeg skal i tre dager fremover ikke bruke "!"-tegn eller smileys i mine poster.

[ ] - Jeg skal i tre dager fremover alltid bruke "!"-tegn og smileys i mine poster.

[ ] - Jeg skal i tre dager fremover alltid forsvare synspunktet til de jeg er 100% uenig med i diskusjonstråder.

Jeg skal delta jeg også, har bare ikke helt bestemt meg enda for hvilken smak jeg skal velge.

Jeg skal dessverre ikke sitte på dataen i helgen,men ellers hadde gått for den nederste faktisk[8D]
Bedre om du tar en "lyn utfordring" til ikveld-imorgen ettermiddag[8D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jeg skal dessverre ikke sitte på dataen i helgen,men ellers hadde gått for den nederste faktisk[8D]

Meld deg på, bedre å bli med en kveld/dag en ingenting. (oppdaterer førsteposten).

[x] - Jeg skal ikveld og imorgen  alltid forsvare synspunktet til de jeg er 100% uenig med i diskusjonstråder.

ORIGINAL: Kal-El

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Meld deg på, bedre å bli med en kveld/dag en ingenting. (oppdaterer førsteposten).

[8D]

ORIGINAL: Goolle

Sikkert morsomt.. men av respekt for de som starter diskusjoner/seriøse tråder- og som ikke er ute etter litt moro, så gidder jeg ikke.

Jeg hadde i alle fall blitt såret hvis jeg startet en tråd som skaper debatt, for så å finne ut at en drøss av de som svarer på kødd.. (det er det jo ofte noen som gjør lell, men gidder ikke oppfordre til det..)

De som velger å melde seg på å støtte noen de er uenig med må gjøre sjelen sin i det 100% og virkelig sette de objektive antennene sine til verks / gjøre alt mulig for å virkelig se det fra motsatt synspunkt, det skal ikke være på "kødd" på noen måte.

ORIGINAL: Kal-El

Sikkert morsomt.. men av respekt for de som starter diskusjoner/seriøse tråder- og som ikke er ute etter litt moro, så gidder jeg ikke.

Jeg hadde i alle fall blitt såret hvis jeg startet en tråd som skaper debatt, for så å finne ut at en drøss av de som svarer på kødd.. (det er det jo ofte noen som gjør lell, men gidder ikke oppfordre til det..)

De som velger å melde seg på å støtte noen de er uenig med må gjøre sjelen sin i det 100% og virkelig sette de objektive antennene sine til verks / gjøre alt mulig for å virkelig se det fra motsatt synspunkt, det skal ikke være på "kødd" på noen måte.

Men hva skal oppnås med det?
Bortsett fra dårlig stemning..?

Kanskje det blir bedre stemning av det? Meld deg på å finn ut.

[*] - Jeg skal i tre dager fremover alltid forsvare synspunktet til de jeg er 100% uenig med i diskusjonstråder.

Mitt valg, dette blir spennende... [:)]

*maser, dytter*

Jeg la til et fjerde valg nå for å gjøre det litt mer interessant.

De som vil delta, velg/klipp/lim/signer ett av fire valg nedenfor:

[ ]- Jeg skal i tre dager fremover alltid forsvare synspunktet til de jeg er 100% uenig med i diskusjonstråder.

[ ]- Jeg skal i tre dager fremover aktivt gå inn for å motsi synspunktet til de jeg er 100% enig med i diskusjonstråder.

[ x] - Jeg skal i tre dager fremover alltid bruke "!"-tegn og smileys i mine poster!!!!!!!!!!!! [:)][8D][:D][;)][:-][:D]

Back
Topp