Utfordrende jobb i forhold til svangerskapet?

desember2012

Glad i forumet
Junibarna 2019
Septemberlykke 2021
Hei. Jeg lurer på hva dere jobber som og om dere synes det er tungt nå i starten:confused004. Selv jobber jeg som hjelpepleier på et sykehjem og kjenner det godt i kroppen etter en dag/kveld på jobb.:sleep011 Kjenner også at visse situasjoner kan gjør meg mer kvalm :hungover:
 
Jeg er lærer. Syns det er litt tungt og utfordrende siden jeg planlegger alt på kveldstid og er så trøtt og sliten.. og det er 500 m til toalettet fra klasserommet[emoji28] men jeg klarer meg fint egentlig. Blir som regel bedre mellom uke 12-24 syns jeg, da vet flere det og tar litt hensyn. Og det gjør ikke så vondt i kroppen enda[emoji6]
 
Jeg er Trafikklærer og har bare kjent på problemet med tretthet og utmattelse i skolebilen. Men det er skummelt å nesten sovne av under kjøretimen [emoji15]
Det jeg sleit spesielt med i forrige svangerskap, var at enkelte av mine utenlandske elever plutselig luktet veldig, veldig ille for min del, så jeg måtte ha kjøretimene med vinduet nede [emoji28]
Var også bilsjuk en periode. Spent på hvordan dette svangerskapet vil gå [emoji846]
 
Back
Topp