Utfloden i DPO-land

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Kan noen av dere som evt har vært gravide før (og som husker), fortelle om dere merket noe forskjell på utfloden etter eggløsning frem mot IKM? (Ja, leeeeter etter tegn) ;)

Eller noen som evt vet om dette er noe som pleier forandre seg? Mengde, konsistens osv...

Pinlig spørsmål, men det passer seg vell bra her på et forum ;)

Jeg husker bare jeg hadde mye av det da jeg var gravid! Konsistens og farge og slikt husker jeg ikke.
Til vanlig er det helt tørt frem til ca dagen før mensen hos meg, men ikke da.
Virker derimot som alle regler har et unntak for nå sitter jeg her, (tilsynelatende) ikke gravid med masse utflod 4 dager før ikm.

Last edited:
Jeg husker bare jeg hadde mye av det da jeg var gravid! Konsistens og farge og slikt husker jeg ikke.
Til vanlig er det helt tørt frem til ca dagen før mensen, men ikke da.
Virker derimot som alle regler har et unntak for nå sitter jeg her, (tilsynelatende) ikke gravid med masse utflod 4 dager før ikm.
Mulig du er gravid da? ;)

Jeg er bare 3DPO, men har allerede en merkelig utflod. Hvit og kremete...
Har også ømme brystvorter.
Men har også tenkt at dette bare må være pergoen, for det er jo alt for tidlig å kjenne noe nå....

Mulig du er gravid da? ;)

Jeg er bare 3DPO, men har allerede en merkelig utflod. Hvit og kremete...
Har også ømme brystvorter.
Men har også tenkt at dette bare må være pergoen, for det er jo alt for tidlig å kjenne noe nå....

Testene sier noe annet, dessverre. Men er jo tidlig enda da:)
Krysser fingrene for deg. Økt utflod er jo et tegn så fortsetter det videre lover jo det godt!

masse hvit utflod ibegynnelsen av forrige svangerskap :)

Mye utflod 4-5 dager etter EL. Det føltes ut som mensen kom hele tiden fordi at det var så mye. Det var hvitt, ikke tykt og seigt. En mellomting kanskje :p

Lagde akkurat en tråd om det samme da jeg ikke så din. Men jeg hadde EL fredag/lørdag men de siste par dagene har jeg hatt masse utflod. Føles som jeg har mensen nærmest og jeg må skifte truseinnlegg hele tiden. Må bruke truseinnlegg i bikinien til og med for hvis ikke så trekker det/renner det igjennom :eek: Blankt og slimete stort sett.

Lagde akkurat en tråd om det samme da jeg ikke så din. Men jeg hadde EL fredag/lørdag men de siste par dagene har jeg hatt masse utflod. Føles som jeg har mensen nærmest og jeg må skifte truseinnlegg hele tiden. Må bruke truseinnlegg i bikinien til og med for hvis ikke så trekker det/renner det igjennom :eek: Blankt og slimete stort sett.
Krysser fingrene for både deg og meg :)

Syntes bare det hørtes så tidlig ut å få noen symptomer. Jeg har også vanvittig ømme brystvorter. Orker nesten ikke komme borti dem. Men ikke selve brystene. Magen er også annerledes, diaré på tredje dagen...
Håper ikke dette bare er innbildning!!

Krysser fingrene for både deg og meg :)

Syntes bare det hørtes så tidlig ut å få noen symptomer. Jeg har også vanvittig ømme brystvorter. Orker nesten ikke komme borti dem. Men ikke selve brystene. Magen er også annerledes, diaré på tredje dagen...
Håper ikke dette bare er innbildning!!
Har liksom ikke tenkt på det som noe symptom heller. Har blitt veldig lurt av det før med to kjemiske, men var liksom så veldig merkelig med såpass mye utflod. Kom til å tenke på det i dag og da begynte tankene å surre litt. Tenker egentlig at det ikke funket denne mnd heller men har jo alltids et lite håp. Bare så synd man blir så skuffa :(

Jeg testet akkurat positivt nå i pp7. Utfloden min var lik alle de andre pp-ene mellom EL og IKM. Litt sånn tykk og lotionaktig. Det var ikke et symptom for meg iallefall.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp