Utflod

Mrit82

Andre møte med forumet
Hei dere.
Er det flere som har mye utflod??
Det kjennes hele tiden som jeg skal få mensen så er det bare tynn, tynn utflod som kommer hele tiden. Vanlig eller? (jeg er 6 uker på vei) [&:]

Tror det er vanlig!
Har ikke hatt noe spesielt med utflod jeg,men hadde heller ikke det sist.
Men har hørt flere som får mye utflod i starten av svangerskapet!

JEPP!   Her renner et ut, haha! Har alltid hatt en del jeg da, gjennom hele syklusen helt siden tenårene... Men jeg TRODDE egentlig at det ville gi deg ved graviditet (vet ikke hvorfor jeg trodde det men).
Bruker truseinnlegg hveeeeeer dag, jeg.. er 5 uker på vei i dag[:)]
Så lenge det ikke er rødt, så bryr jeg meg ikke, egentlig[;)]

Jeg sliter veldig med utflod når jeg er gravid.
Er tykt og veldig slimete[&:][:'(]
Var sånn bare i førsten i forrige sv.skap, så håper det ikke blir sånn lenge nå også

Takk for svar. Godt å høre hvordan andre i samme situasjon har det og at man forhåpentligvis ikke behøver å bekymre seg.
Av en eller annen merkelig grunn bekymrer jeg meg for alt for tida...[8D]

ORIGINAL: Mrit82

Takk for svar. Godt å høre hvordan andre i samme situasjon har det og at man forhåpentligvis ikke behøver å bekymre seg.
Av en eller annen merkelig grunn bekymrer jeg meg for alt for tida...[8D]
Hehe du er ikke alene.
Bekymret meg alt for mye forrige gang, og når slimproppen gikk, så innbilte jeg meg att det kom fra tarmen, og jeg så for meg att tarmen holdt på å dø ut, og att jeg hadde utlagt tarm[8|]
Mye rart jeg tenkte når jeg var gravid[:D]

Målet mitt fra nå av må jo være at jeg skal nyte denne tiden så godt jeg kan, man kan jo ikke gjøre så mye fra eller til om det faktisk var slik at man hadde grunn til å bekymre seg...

Må le av slimpropphistorien :) fint at du *mammatilprinsesse* også ser tilbake på det og smiler litt

[:D]

Back
Topp