utflod!!!!!!!!!!!

2.Gangsmamma

Glad i forumet
Hei jenter. jeg bare lurer på om det er flere som er plaget med mer utflod enn vanlig? Hos meg er det ganske så mye og hender det kommer lange slim klumper. ikke deilig å sitte å skrive om akkurat , men bare lurer om det er flere som har det samme eller vet noe om dette. er 10+4.

Dette er helt normalt.. Så du må ikke bekymre deg Har lest at det er litt periodisk, så det kan komme og gå... Men er ikke farlig eller unormalt..

ORIGINAL: Suki

Er helt normalt med litt mere utflod enn vanlig når man er gravid. Truseinnleggene blir flittig brukt her ihvertfall.
[&:]

samme her

Ekkelt ekkelt ekkelt men ja det er helt normalt.

Så kjipt og komme ren og fin fra dusjen og ta på nytt undertøy for så å kjenne "der var den friske rene følelsen borte..." [:'(] Har ekstremt mye - hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd det var noe gale - men det er det jo ikke.

Vi får visst bare leve med det

Samme her! Har et enormt forbruk på truseinnlegg! Men men,hva spiller det vel noen rolle? Spire i magen min,jo! [:D]

Ja jeg har også veldig mye...veldig plagsomt også...gleder meg tile det er over..kan ikke gå uten truseinnlegg...[:@]

Jeg er også veldig plaga med masse uflod. Det er så plagsomt. Kan ikke gå uten truseinnlegg...[:@]Gleder meg til det er over[:)]

Hmmm plages ikke med utflod jeg.. Aldri plagdes med det , ikke når jeg gikk med eldstemann og yngstemann heller..
Kanskje prise meg lykkelig [:D]

Halloen.....
Jeg ble nesten litt bekymret fordi Jeg Ikkje har noe særlig med utflod.
Jeg spurte jordmor om dette, Og hun sah at det var mest vanlig på slutten og I begynnelsen og ha det....

[:D]

Er helt normalt med litt mere utflod enn vanlig når man er gravid. Truseinnleggene blir flittig brukt her ihvertfall.

hehe samme her...

jeg syns jeg har en del utflod egentlig... men dette er normalt? slo ut på urinprøvene mine, var utslag på leukocytter.

Samme her! Begynte her om dagen![:'(]

Samma her! Ekkelt! Så lenge det ikke er illeluktende elller unaturlig farge (soppinf.) så er alt som det skal være... (æsj)

Back
Topp