Utflod.

beate82

Betatt av forumet
er det normalt...ja det er det vel,men har så masse utflod nå,å den er kjempe gul.bare renner.Noen andre som har det?

ja jeg har..  har ett enormt forbruk på truseinnlegg....
jeg har hatt utflod helt fra jeg ble gravid til nå.. utfloden min er gul, men ikke KJEMPE gul. mer sånn lano såpe gul[:o][X(][8|]
Så lenge det ikke lukter vondt så tror ejg det er helt normalt...

Ok ja nå har jeg ikke luktet på det da,,blæææ men skal gjøre det

lol...  Jeg må si at ejg har ikke luktet på det selv. hehe men regner med at jeg hadde luktet det når jeg er på do hvis det hadde vært noe vondt lukt.

Jeg var glad for at jeg skulle slippe mensen i et års tid jeg, men da kom utfloden[:'(] - gul og ekkel... og så lukter det søtt og kvalmt synes jeg. Men jeg skal ikke klage - jeg har sluppet soppen hittil i alle fall... en annen sjarmerende og hyggelig "bivirkning" av svangerskap[;)]

Utflod har jeg fått ja, såpass at truseinnlegg er nødvendig "all the time". I tillegg kom soppen her for en stund siden, og jeg sliter med å bli helt kvitt den. Blæh... Skulle gjerne vært slikt foruten. Men tross alt - mensen er borte da [:D]

jeg har nesten helt hvit og den lukter ikke heller. da er jeg vel heldig da[:)]

Jeg har hatt det, Men har det Ikkje akkurat nå.
Jordmor frarådet meg til og bruke truse Innlegg på grunn av at det er såh lett og få sopp Nå....

Jeg har ikke hatt mengder, men mye mer enn jeg har hatt før jeg ble gravid. Det er sånn at jeg har lagt merke til det. Er visst veldig vanlig for oss gravide dette!!

M

Når merket dere økt utflod da?

Er det vanlig å ikke ha mye utflod i forbindelse med graviditet??

Back
Topp