Er det noen som opplever en ekstra utflod med lukt etter at de ble gravid? Det er ikke noe farge på, så syns ikke det virker som sopp. Skal høre med jordmor når jeg skal på kontroll, men i mellomtiden vil jeg høre om andre har opplevd det samme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det har jeg også reagert på… ikke farge her heller..Er det noen som opplever en ekstra utflod med lukt etter at de ble gravid? Det er ikke noe farge på, så syns ikke det virker som sopp. Skal høre med jordmor når jeg skal på kontroll, men i mellomtiden vil jeg høre om andre har opplevd det samme?
Samme her, ekstra men helt uten lukt eller noe «uvanlig». Gynekologen fant soppinfeksjon så blei canesten behandling gitt. Jeg har ikke merket noe selv så var overrasket
Takk for svar, jeg får høre med jordmor eller legeSamme her, ekstra men helt uten lukt eller noe «uvanlig». Gynekologen fant soppinfeksjon så blei canesten behandling gitt. Jeg har ikke merket noe selv så var overrasket.
Kan være bakteriell vaginose. Verdt å sjekke ut i hvert fall!Er det noen som opplever en ekstra utflod med lukt etter at de ble gravid? Det er ikke noe farge på, så syns ikke det virker som sopp. Skal høre med jordmor når jeg skal på kontroll, men i mellomtiden vil jeg høre om andre har opplevd det samme?
Oi, takk for tips! Etter å ha lest nærmere om dette ser jeg det kan gi økt risiko for abort hos gravide, så skal kontakte lege i morgen.Kan være bakteriell vaginose. Verdt å sjekke ut i hvert fall!![]()
Legen bekreftet at det var bakteriell vaginose og jeg har nå begynt behandling for det. Anbefaler deg å også ta en prat med legenJa det har jeg også reagert på… ikke farge her heller..
Hvilken behandling får du? Er det antibiotika selv om du er gravid?Legen bekreftet at det var bakteriell vaginose og jeg har nå begynt behandling for det. Anbefaler deg å også ta en prat med legen![]()
Takk for svarJeg får metronidazol stikkpiller. De skal ikke brukes med mindre det er høyst nødvendig, men legen mente det var det pga økt risiko for abort.
Etter å ha lest litt mer om de stikkpillene ble jeg veldig skeptisk til om de er ok å bruke som gravid. Så forsøker Vivag pluss stikkpiller i stedet for. Det er naturlige og helt trygge for gravideTakk for svar