Utflod?

Lattecaffela

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Hei,
Har hatt økt utflod, som har vært hvit - helt frem til nå i dag? Var på do, og da er utfloden brun/gul/hvit? Nesten litt grå kanskje?
Ikke noe blod, og veeeldig lys - men ikke hvit. Er dette farlig, mulig en SA? Kjenner jeg får litt panikk

Vanskelig å si, men mye gul/ hvit utflod skal vel være vanlig, spesielt i begynnelsen. Synes ikke at det kan være et tegn for sa, kanskje eventuelt en infeksjon hvis det klør i tillegg?
Dette skal sikkert gå fint ❤️

Jeg hadde en del utflod i uke 6/7 som var grålig og antydning til litt brunt, det varte en stund etter jeg hadde hatt en liten blødning i uke 6, var på ultralyd 7+6 og der var alt helt fint, hatt mer hvitaktig utflod etter det

Takk for svar!:Heartpink Ble ikke noe mer(hvert fall ikke i dag) - hatt hvit utflod siden jeg la ut innlegget! Men er nok litt «sår» tror jeg, og mulig begynnende infeksjon så får følge litt med:rolleyes: Igjen takk for svar - er litt betryggende

Jeg blir veldig plaga med sopp når jeg er gravid og mener det kom mye hvit utflod når jeg kjente at det begynte å klø osv.. Nå har jeg ikke sopp og men mye gult-ischutflod.

Back
Topp