Utflod

Bkno1347620

Første møte med forumet
Hei.
Jeg er nå 14 +4 uker på vei, og lurer på om noen har opplevd det samme som meg.
Jeg har de siste ukene fått veldig mye utflod når jeg står opp (etter jeg har sovet om natten) som er lysebrun og veldig tyntflytende, nesten som vann. Det skjer kanskje en gang i uken (senest i dag tidlig), men jeg blir jo veldig bekymret. Ikke tegn til noe friskt blod.
Noen andre som har opplevd dette ?
Hadde forresten ultralyd uke 13 + 0 og alt var fint.

På forhånd takk for svar ❤️

JA, akkurat samme med meg, har det utover dagen også. Jeg har hatt det sånn i 4 dager, blir jo bekymret virkelig. Lurer veldig på om jeg burde kontakte legekontoret bare får å spørre så har jeg lagt det litt over på noen andre sine skuldre :)

Har det innimellom og jeg har sjekket livmorhalsen (for noe annet) og den er lang og lukket, så det kommer ikke fra babyen og livmora. Men jeg har skjøre slimhinner og tåler ingenting før det kommer utflod med farge:)

Hei.
Jeg er nå 14 +4 uker på vei, og lurer på om noen har opplevd det samme som meg.
Jeg har de siste ukene fått veldig mye utflod når jeg står opp (etter jeg har sovet om natten) som er lysebrun og veldig tyntflytende, nesten som vann. Det skjer kanskje en gang i uken (senest i dag tidlig), men jeg blir jo veldig bekymret. Ikke tegn til noe friskt blod.
Noen andre som har opplevd dette ?
Hadde forresten ultralyd uke 13 + 0 og alt var fint.

På forhånd takk for svar ❤️

hei! Er der noe lukt på det? Gravide kan få bakteriell vaginose, da får man ofte tynn grå utflod som lukter vondt. Det skal behandles i svangerskapet fordi det kan øke sjansen for abort.

Har det innimellom og jeg har sjekket livmorhalsen (for noe annet) og den er lang og lukket, så det kommer ikke fra babyen og livmora. Men jeg har skjøre slimhinner og tåler ingenting før det kommer utflod med farge:)
Ville bare si at jeg hadde lang og helt lukket livmorhals i uke 6, men blødde som en foss fra et hematom i livmoren.. så den må ikke alltid være åpen :happy: Kan tilføye at blødningen var ufarlig:happy:

Ville bare si at jeg hadde lang og helt lukket livmorhals i uke 6, men blødde som en foss fra et hematom i livmoren.. så den må ikke alltid være åpen :happy: Kan tilføye at blødningen var ufarlig:happy:
Såpass ja! De fant ikke årsak til meg, bortsett fra at det ikke var derifra:) enda godt det var ufarlig:)

Back
Topp