Utflod

Angie

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Marsboerne 2023
Fikk dere noe hvit utflod? Jeg hadde det ganske massivt i tredje svangerskap ( mister det) siden rett etter eggløsning og med førstemannen ca to dager før ikm. Med nr 2 kan jeg ikke Huske at jeg hadde det. Nå er jeg veldig på jakt av symptomer og det komer ingenting..
Det bekymrer meg selvfølgelig.
Er noen av dere som ikke hadde utflod og var gravide?
 
Vanskelig å si siden jeg har gått på støttemedisin. Har føltes som jeg har vært rene stearinfabrikken :facepalm:
 
Jeg hadde ikke noe utflod. Har kommet litt nå i uke 6, men det er ikke mye.
 
Masse utflod nå, masse utflod sist gang (som jeg mistet), masse utflod med førstemann. Generelt masse utflod.
 
Her har ikke utfloden begynt ennå (er bare 4+5). Sist merket jeg ikke noe til økt utflod før rundt uke 6 - da kom det plutselig fossende noe fuktig ut av skjeden så jeg var sikker på å bli møtt av blodbad og spontanabort da jeg kom meg opp på badet.
 
Har mye nå og hadde mye med han minste, men kan ikke huske at jeg hadde noe særlig med første, husker at jeg ble bekymret i sist svangerskap for følte at mensen begynte hele tiden siden det var så mye. Men rant egentlig aldri noe ut, bare føltes ofte sånn
 
Masse hvit utflod hele tiden. Tror ofte jeg har begynt å blø (hatt 2 SA tidligere) og puster sååå letta ut når det bare er utflod.
 
Jeg har begynt å merke at jeg har litt øk utflod nå de siste dagen. Er 7+0 nå.
 
Flott å høre a det er så forskjellig. Jeg tenkte at det er positivt hvis det er mye siden det tyder på høy østrogennivå. Men jeg selv jeg hadde jeg det mest med nr 3 som jeg mistet i uke 13 så det bekrefter ikke noe. Det kom forresten mer utflod etter selv liten fysisk aktivitet eller liten stress.
Jeg skal til legen i morgen og vil be om progesterontilskudd.
 
Back
Topp