Utflod

20helene95

Blir kjent med forumet
Flere med mye utflod her? Må jo bruke truseinnlegg hver dag :wtf: Føler meg ikke spesielt fresh!:shifty: Ellers har jeg en del hodepine og er trøtt.. Heldigvis ikke mye kvalme:cat:
Hvordan går det med dere? :Heartred

Jaaa! Lagde ett innlegg for ei ukes tid siden med det samme :hilarious: Maaaasse utflod!

Her får eg masse utflod fra ettermiddagen og utover kvelden. Er ikke noe gøy. Er jo livredd for at det skal være blod. Var gravid i desember og hadde MASSE utflod hele tiden (kan ikke huske å ha hatt det i mine to andre svangerskap). Det endte i SA, så er jo no litt i overkant bekymret for at det skal ende slik denne gangen også.

Her får eg masse utflod fra ettermiddagen og utover kvelden. Er ikke noe gøy. Er jo livredd for at det skal være blod. Var gravid i desember og hadde MASSE utflod hele tiden (kan ikke huske å ha hatt det i mine to andre svangerskap). Det endte i SA, så er jo no litt i overkant bekymret for at det skal ende slik denne gangen også.

Slik jeg har forstått det så er det helt normalt.. Du får prøve å tenke at sammenhengen mellom de to var helt tilfeldig og prøve å senke skuldrene litt (skjønner at det er vanskelig).. Lykke til med spiren :Heartred

Slik jeg har forstått det så er det helt normalt.. Du får prøve å tenke at sammenhengen mellom de to var helt tilfeldig og prøve å senke skuldrene litt (skjønner at det er vanskelig).. Lykke til med spiren :Heartred

Ja, er det eg prøver, men er neimen ikke enkelt :confused: Disse 12 første ukene av svangerskap blir ikke enklere selv med 2 vellykkede graviditeter bak meg.

sniker fra mai. Jeg hadde mye utflod i starten og har det i grunn enda! (Ikke vært likt i de andre svangerskapene mine) - men er nå 28 uker på vei, så du trenger nok ikke være bekymret for at det er noen sammenheng ;) (må bare beregne noen fotturer med bekymringen for blod.. for den kjenner jeg også igjen etter endel sa)

Back
Topp