Utflod...

Seawave

Elsker forumet
Jeg har så mye utflod! Jeg husker jo at jeg hadde økt utflod di andre graviditetene også, men ikke sååå mye. Store flekker i trusa etter bare ett par timer :eek:
Flere?
 
Jupp. Må ha på innlegg. Var likt forje gang også. Av og til renner det så jeg er overbevist at nå blør jeg! Går å sjekker...neida alt ok
 
Jupp. Må ha på innlegg. Var likt forje gang også. Av og til renner det så jeg er overbevist at nå blør jeg! Går å sjekker...neida alt ok
Samme her, overbevist om at det er blod hele tiden, men neida, bare masse utflod :hilarious:
 
Jepp, må ha truseinlegg.
 
Jeg får så lett soppinfeksjon av truseinnlegg, så prøver meg uten. Men nå skifter jeg truse mange ganger til dagen, så må gjerne ty til innlegg :banghead:
 
Jeg får så lett soppinfeksjon av truseinnlegg, så prøver meg uten. Men nå skifter jeg truse mange ganger til dagen, så må gjerne ty til innlegg :banghead:
Jeg har innlegg i tøy. Som jeg kneppet inn...vasket som vanlig. Behagelig og enkelt
 
Genialt! Hvor får man tak i det?
Kjøper mine hos ruli tøybind på Facebook. Hun syr i mange ulike farger og er så behagelige. Har prøvd mange ulike men disse sitter godt uteb å snurre seg i trusa. Blir ikke klamt og tåler mange mange vask!
 
Back
Topp