Utflod

tulips

Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Sorry meg, men er det flere enn bare meg som har mye utflod? IKM i morgen tror jeg, og jeg er redd mensen gjør seg klar. Kjenner ikke min egen syklus godt nok til å si hva som er vanlig for meg før IKM :shifty: Har to fullgåtte svangerskap bak meg, enda så husker jeg ikke hvordan det var med den utfloden som gravid :confused013
 
Varierende fra dag til dag, noen dager har jeg ganske mye :hungover:
 
Sorry meg, men er det flere enn bare meg som har mye utflod? IKM i morgen tror jeg, og jeg er redd mensen gjør seg klar. Kjenner ikke min egen syklus godt nok til å si hva som er vanlig for meg før IKM :shifty: Har to fullgåtte svangerskap bak meg, enda så husker jeg ikke hvordan det var med den utfloden som gravid :confused013

Jeg har hatt sykt mye helt siden jeg ble gravid, 17 uker nå :) Helt vanlig å få mer utflod!
 
Jeg har en del utflod nå. Innimellom i trusa, hvitt kremete. Men mest når jeg tørker meg :woot:
 
Er 5 uker i dag hehe
 
Utflod her også ja. Hvit, noen fanger gulaktig og noen ganger blankt som el-slim. Og mer enn jeg har til vanlig. Begynte før IKM.
 
Ja, det er helt vanlig! Tykk, hvit utflod. Jeg hadde stadig mer i forrige svangerskap, til tider så mye at jeg måtte bruke truseinnlegg. Så jeg ser på det som et godt tegn på at alt er i orden - det er ikke tegn på at mensen kommer!
 
Godt å høre! :smiley-angelic003
 
Sniker fra august.
Er 6+1 idag og jeg har hatt ganske mye mer utflod, sånn at det er irriterende. Bruker et lite truseinnlegg hele tiden for å slippe at trusa faktisk blir våt..
 
Back
Topp