Utflod?

Sunny90

Flørter med forumet
Flere her som har mye utflod i graviditeten? Merker spesielt etter jeg har vært på do, og begynner å gå litt, så kommer det en del.
Bruker truseinnlegg hver dag :/ håper det blir mindre etter graviditet
 
Jeg har hatt en del med mye og tynt utflod nå under graviditeten. Jeg holder seriøst på å bli gal til tider. Hater å bruke truse innlegg, men er jo bare pent nødt, for det renner omtrent konstant. :rolleyes:
 
Jeg har hatt en del med mye og tynt utflod nå under graviditeten. Jeg holder seriøst på å bli gal til tider. Hater å bruke truse innlegg, men er jo bare pent nødt, for det renner omtrent konstant. :rolleyes:
Godt å høre det ikke bare er meg :p har brukt truseinnlegg omtrent hele graviditeten hittil og må sikkert bruke det ut tiden og.. så frustrerende
 
Går i perioder hvor mye. Denne uka har det vært mer en før, men bruker ikke truseinnlegg. Orker ikke, bytter ofte truse etter jobb.
Men mulig jeg ikke har så mye jeg tror. Det gpr ikke gjennom til buksa liksom
 
Økt utflod er vell vanlig under graviditet ja. Svinger noe voldsomt her i hvertfall
 
Har masse. Nå har jeg fått sopp opp i det hele pga bruken av truseinnlegg, så det er veldig plagsomt assa!
 
Jeg hadde veldig mye i forrige svangerskap og brukte truseinnlegg fra uke 14-15. Denne graviditeten har det vært en lett økning hittil, men ikke nok til at jeg trenger truseinnlegg. Er bare i uke 24 så det kan enda komme, men veldig greit å slippe unna så langt. Får så lett sopp av truseinnlegg.
 
Uff og huff, merker mye til det jeg også
 
Litt mer utflod enn vanlig, men ikke kritiske mengder. Men innimellom er det skikkelig slimete. Kan det være slimproppen som begynner å gå? Litt tidlig kanskje?
 
Litt mer utflod enn vanlig, men ikke kritiske mengder. Men innimellom er det skikkelig slimete. Kan det være slimproppen som begynner å gå? Litt tidlig kanskje?
Slimproppen kan gå flere ganger. Er litt slimete i perioder her også
 
Jeg la aldri merke til at slimproppen gikk sist, men fikk beskjed om at den hadde gått, har alle her lagt merke til den når den gikk sist? Jeg kom inn sist med 2-3 cm åpning vannet intakt, men slimproppen gått, og jeg la ikke merke til at den gikk eller at jeg faktisk hadde begynt å få åpning.
 
Oki vannet mitt gikk når jeg var 9 cm og var en vannboble ut som jeg fikk se i speile før hun tok hull, super spesielt.
 
Oki vannet mitt gikk når jeg var 9 cm og var en vannboble ut som jeg fikk se i speile før hun tok hull, super spesielt.
Kult at du fikk se i speilet. Minste min kom ut i sekken sin. Så der gikk aldri vannet :hilarious:
 
Kult at du fikk se i speilet. Minste min kom ut i sekken sin. Så der gikk aldri vannet :hilarious:
Åhh så stilig, sett det kun på film er jo helt over fascinerende. Ja ble fascinert også når jeg fikk se vannbobla over hodet hans som presset seg ut. Veldig spent denne gangen siden jeg føler meg veldig hendig som skal ha en fotograf også❤️ Håper hun får noen minneverdige bilder, godt å slippe å huske alt og måtte få meg meg alt selv så kan hun heller gange det på bilder.
 
Jeg la aldri merke til at slimproppen gikk sist, men fikk beskjed om at den hadde gått, har alle her lagt merke til den når den gikk sist? Jeg kom inn sist med 2-3 cm åpning vannet intakt, men slimproppen gått, og jeg la ikke merke til at den gikk eller at jeg faktisk hadde begynt å få åpning.
Merka ikke noe før vannet gikk, fikk blodslim litt etterpå når riene begynte å komme.
 
Back
Topp