Utflod

rosa.sommerfugl

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Julikulene 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
De siste ukene har utflodet gått fra å være melkeaktig til å bli slimete som el-slim. Det er ingen misfarging, rar lukt eller blod. Bare helt blankt tjukt slim rett og slett. Noen andre som har opplevd lignende? Er dette noe jeg burde ta opp på kontroll?

Jeg har det sånn nå. Jeg er behandla for bakteriell vaginose tidligere, men hadde ikke så mye utflod da så vet ikke om det er det som har blusset opp. Skal ta det opp på neste kontroll siden jeg ble behandla for vaginose for endel uker siden, men tror egentlig mest det bare er normalt egentlig.

Om det ikke er rar lukt eller svie/kløe samtidig så er det oftest ingenting har jeg inntrykk av. En har jo litt ymse utflod som gravid, men kan jo være greit å bare høre hva som er normalt og når en ev. bør sjekke det opp.

Har googlet litt og det virker ikke som det er sopp heller. Tror allikevel jeg hører med legen. Blir litt koko av det her. Sambo har en enkel løsning, han ba meg bare slutte å sjekke papiret når jeg har vært på do:hilarious::rolleyes:

Har googlet litt og det virker ikke som det er sopp heller. Tror allikevel jeg hører med legen. Blir litt koko av det her. Sambo har en enkel løsning, han ba meg bare slutte å sjekke papiret når jeg har vært på do:hilarious::rolleyes:

Mannfolk. :rolleyes: Det er noe min også kunne foreslått. :hilarious:

Ja, jeg hadde slik forrige gang og nå. Av og til kunne det være litt gull eller grønnskjær. Beklager, men det lignet nesten litt på slimsnørr når man er skikkelig tett og forkjøla :yuck:. Det er visst normalt så lenge det ikke lukter rart.

Ja, jeg hadde slik forrige gang og nå. Av og til kunne det være litt gull eller grønnskjær. Beklager, men det lignet nesten litt på slimsnørr når man er skikkelig tett og forkjøla :yuck:. Det er visst normalt så lenge det ikke lukter rart.

Jeg hadde akkurat det samme. Tok det opp med legen og tok masse prøver just in case, men ingen utslag :)

Ah, da er vi samme båt! Nevner det for legen, så får han ta en vurdering ☺️

Back
Topp