Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg startet denne tråden da jeg var 5+et eller annet, idag er jeg 12+0 og har fortsatt svært mye utflod.. Haha. Tror det liksom er svangerskapsgreia mi, jeg.. Superkult.... Haha. Er fortsatt veldig av og på, men stort sett på.. Nødt til å bytte truse midt på dagen noen ganger når det er på sitt verste.. Iallefall ta en god sveip med toalettpapir når jeg er på do.. uff.. Men, det skal visst være normalt så lenge det ikke svir eller klør eller lukter. Får trøste oss med detTar opp denne tråden igjen jeg. Er 12+3 i dag, og i perioder har jeg utrolig mye utflod. Litt flaut og litt ekkelt å snakke om, men er det noen som har det slik?
Utfloden er som eggløsningsslim - strekkbart og som rå eggehvite. Det går i perioder - kanskje 3 uker siden sist. Ellers er det "normalt" der nede. Ingen svie eller lukt.![]()
Er det slik jeg beskriver eller har du en annen type? Håper det går over - litt ekkelt å konstant være "blaut"Jepp, jeg har fått masse de siste ukene og det er superplagsomt![]()
99% av tiden er det sånn du beskriver.Er det slik jeg beskriver eller har du en annen type? Håper det går over - litt ekkelt å konstant være "blaut"![]()
Har du hatt det like mye hele veien eller? Det er heldigvis ikke så ille hos meg at jeg må bytte truse flere ganger om dagen, men det hender jeg tror jeg er lekk, hahaJeg startet denne tråden da jeg var 5+et eller annet, idag er jeg 12+0 og har fortsatt svært mye utflod.. Haha. Tror det liksom er svangerskapsgreia mi, jeg.. Superkult.... Haha. Er fortsatt veldig av og på, men stort sett på.. Nødt til å bytte truse midt på dagen noen ganger når det er på sitt verste.. Iallefall ta en god sveip med toalettpapir når jeg er på do.. uff.. Men, det skal visst være normalt så lenge det ikke svir eller klør eller lukter. Får trøste oss med det![]()
Neida, det har variert. Og det er ikke ofte jeg må bytte truse midt på dagen, haha, men det hender.. Det har gått i bølger, men det har vært relativt mye hele veien..Har du hatt det like mye hele veien eller? Det er heldigvis ikke så ille hos meg at jeg må bytte truse flere ganger om dagen, men det hender jeg tror jeg er lekk, haha
Men fint å høre at det er normalt og at det er flere som opplever dette.![]()
Ja, har gjort det selv når det har vært som verstSamme her. Men jeg bruker truseinnlegg. Supertynt innlegg som du finner i hylla med bind!
Lettere å skifte innlegg enn truse
Ja, har gjort det selv når det har vært som verstMen jeg har lest/hørt at man skal prøve å gjøre det minst mulig, og at det er bedre å vaske trusene godt..
Jeg har også alltid hatt mye utflod, men blitt så vant til et par flekker i trusaJeg har brukt truseinnlegg helt siden tenårene, jegHar alltid hatt mye utflod, så det har vært helt nødvendig. Bruker det ikke på natta da, så da får i alle fall huden puste
For min del har det aldri vært noe problem, men det er kanskje en vanesak.