...utflod

Wb82 venter i spenning

Blir kjent med forumet
Hei lurer på om flere har litt farge på utfloden. Og hva har dere fått som svar om dere har spurt? Har kun vært litt i dag tidlig (beklager detalje, men litt slimete)

Jeg har to ganger prøvd å få legitime (grunnet tidligere komplikasjoner) hos fastlege via helserespons. Der får jeg bare beskjed om at første mulige time er i uke 10. Så får da altså ikke time!
 
Jepp, variert mellom gul, hvit og lys rosa, uten at det er noe galt med det :)
Tror ikke du skal uroe deg, er mange variasjoner av utflod som er normalt i svangerskapet.
Dersom det blir veldig tykt og kremete kan det være lurt å sjekke om du kan ha fått sopp :)
 
Jepp, variert mellom gul, hvit og lys rosa, uten at det er noe galt med det :)
Tror ikke du skal uroe deg, er mange variasjoner av utflod som er normalt i svangerskapet.
Dersom det blir veldig tykt og kremete kan det være lurt å sjekke om du kan ha fått sopp :)

Men om det er sopp, burde det vell svi eller gjøre vondt i tillegg?

Føler jeg mister alt det positive
 
Utfloden min er ganske kremete, og litt som snørr i konsistent egentlig. det er normalt når man er gravid. Hvis utflodn er klumpete eller det svir/klør er det nok sopp, da får du få deg ek hastetime.
 
Ville ikke bekymret meg, høres helt normalt ut :)
 
Vanskelig å angi mengde utflod (hvilken måleenhet er naturlig: spiseskje, ml, glass...), men MYE utflod er vanlig. Det er også vanlig å bli tett i nesen, så hos noen blir det gjerne dobbelt opp.

Selv er jeg heldigvis ikke plaget av noen av delene.
 
Back
Topp