Utflod

Firstimemother

Forelsket i forumet
Noe som har oppleved å ha fått gråbrun utflod? Har symptomer forsvunnet hos dere etter en uke med super diggere ømme bryster? Er ikke ømme hos meg men får rar utflod som er litt brun men ingen blod? Noe å vare beskymret for...

Brun utflod er normalt i følge legen min. Frisk blod kan også være normalt. Mange som har "mensen" under graviditet. Men snakk med legen din om det kommer blod som er rødt

Har ikke hatt noe utflod, men symptomene kommer og går. En morgen er jeg kvalm, den neste er jeg i fin form. I går var jeg så trøtt at jeg bare ville sove, mens i dag er jeg helt våken. Noen dager er puppene ømme, og andre dager helt normale. Et øyeblikk føler jeg meg gravid, og i det neste merker jeg ingenting. Veldig rart, men jeg tror det er helt vanlig. Første gang for meg dette også :)

Har ikke hatt noe utflod, men symptomene kommer og går. En morgen er jeg kvalm, den neste er jeg i fin form. I går var jeg så trøtt at jeg bare ville sove, mens i dag er jeg helt våken. Noen dager er puppene ømme, og andre dager helt normale. Et øyeblikk føler jeg meg gravid, og i det neste merker jeg ingenting. Veldig rart, men jeg tror det er helt vanlig. Første gang for meg dette også :)

Skjønt ikke helt med kroppen plutselig så var all symptomer borte utennom den brun utflod som har aldri hat før. Puppen kan man røre nå før var det veldig ømme uka jeg venta på mensen trodde først mensen er på vei etter gravitet testen ble det borte uka etter. Aldri vært kvalm ingenting på tenke på men eneste symptomen min som er ømme brystet ble borte ble beskymret litt... Hmm

Back
Topp