Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vanlig ja. Skikkelig ekkelt når det er tyntflytende og bare renner! Heldigvis snart ferdig![]()
Oh yes, her går det en del truseinnlegg iløpet av dagen for å si det sånn![]()
Jeg har flere ganger løpt på do fordi jeg har trodd at det har vært fostervann eller blod, men ja, usj! Jeg syns det er skikkelig ekkelt!
Truseinnlegg og ekstra undertøy i veska her...
Som det renner!! Usj.. Er alltid redd for at det skal være blod når jeg går på do for å se eller skifte truse. Hatt en del smerter så jeg blir sååå glad av å se at det ikke er farget
Det var lurt!Det skal jeg prøve å huske å ordne i dag!
Noen ganger så kjenner jeg noen strålinger, noen ganger som om jeg moser noe der inne. Og mye "mensensmerter" X5. I starten så fikk jeg vondt i en side av gangen det var det verste. Og nederste del av ryggen. Haha har ble det mye.Huff, godt det bare er utflod da. Hva slags smerter har du?
Utrolig hvor mye vi produserer nå. Skal begynne å bruke truseinnlegg tenker jeg. Har nesten ikke fler truser igjen!!!! Hahaah husk å bytte inlegg ofte så slipper det å være klamt osv der nede.Godt det er fler som har kjent det som jeg. Og jeg har også være redd for at det skulle være blod, da jeg har mistet to ganger før. Man blir litt skada av det... Men har gått bra til nå, så da blir det nok sånn.![]()