Utflod

lillebaby

Betatt av forumet
Dere somhar mistet,hvor lenge hadde dere brun utflod? Hatt d siden mandag og føler meg ikke gravid lenger..etter mye googling ser jeg jo at det er normalt men er jo også normalt for de som har mistet? Har ikke vondt.. bare veldig mye luft i magen :P

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Når æ mista,så hadd æ krampetrekninger å masse rødt friskt blod med klumper....
Brunlig utflod kan værra rester av siste mens som kjæm...Æ trur d e ufarlig med brunt utflod :)

Da jeg mistet i juli så var det ingen tvil om hva som skjedde - ALDRI hatt så vonde smerter, var tydelige kramper som støtet ut noe. Var nest siste dagen i Miami, og la allikevel i sengen hele dagen, noe annet var umulig.

I dette svangerskapet (12 uker om to dager) har jeg hatt farget utflod OG friskt blod, men ingen smerter og alt står bra til med den lille. Var morkaken som flyttet på seg :-)

Ok..prøver å bestille time nå uansett kjedeli å bekymre seg så mye og..men sjønner at jeg vet om jeg mister vertfall,takk for svar damer! :)

Da jeg mistent nå, blødde jeg i kun 4 dager ingen smerter, litt purringer... og blødde absolutt ikke mye... Veldig rart, men jeg ville sjekket... Det roer deg så mye, jeg bestilte time på Oslo akutten, flott gyl.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var til lege nå å de fant ikke liv,så da takker jeg for meg og ønsker dere lykke til!! :)

Nei off... Lykke til videre! Håper en ny spire klorer seg fast snart hos deg ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg har hatt 3 SAer. Jeg hadde brunlig utflod i 1-2 dager før blodet kom.
Må har jeg hatt slik brunlig utflod siden mandag (noen dager uten) å blodet er ennå ikke kommet *bankibordet*
Jeg håper det holder seg unna både hos meg og deg! :)

Back
Topp