Utflod!!!

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Noen som har tips mot utflod??? Alltid sliti med det. Men nå er det helt ekstremt! :(

La det renne strie strømmer.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Det var humoristisk. Det er ikkje noko å gjere med det. Det ein ikkje kan gjere noko med kan ein lage litt humor med.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Må nok bare hamstre inn innlegg. Jeg sliter også veldig mye med det nå og håper virkelig det gir seg etter graviditeten.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg sleit med det etter jeg tok ut hormonspiralen og vart gravid. Her går det ikke en dag uten truseinnlegg! Ushj

♧ Sendt fra app'en ♧

Det er vel ikke så mye man kan påvirke dessverre :/ Sliter i perioder og da går det i truseinnlegg

Uff for en plagsom ting å plages med!!! Kan du ikke spørre på apoyeket da, kan jo hende det finns noe :)

Veldig mur utflod her også. Noen dager kommer det masse av noe som likner El-slim. Truseinnlegget blir fort fullt av slimet og det er plagsomt hvis jeg ikke får byttet i tide :( slet mye før også men nå er det ekstremt :p

Helt vanlig når man er gravid, er nok bare sånn det er :)

Jeg er og ekstremt plaget, bruker truseinnlegg også vasker jeg meg med våtservietter ved hvert dobesøk

Plages veldig med det her og. Var så ille at jeg ble skikkelig sår nedentil pga at det var så konstant, men truseinnlegg var redningen her. Ikke så irritert og sårt lengre. Og i tillegg skifter jeg hipster flere ganger om dagen hvis det trengs. Pluss god hygiene da. :-) Håper det gir seg etterhvert. Legen min sa forresten at det ikke var noe å få for det så lenge det ikke er sopp eller andre plager....

Back
Topp