Utflod

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Har ett litt ekkel som til dere. Men var på do i ste og da var trusa gjennomvåt av seig hvit greier. Har aldri hatt slik før. Var like mye som om det skulle vært mensen :( men ikke farge. Hva kan dett være ? Tegn på noe farlig ?

Appen

Helt normalt med økt utflod i svangerskapet. Det tror jeg gjelder oss alle... Men hvis det begynner å endre konsistens, så kan man ta en tur til legen. Ikke noe farlig forbundet med det, sikkert sopp eller urinveisinfeksjon. (Noe som også er helt normalt i et svangerskap). Det skal ikke ha noen negativ innvirkning på den lille :)

Har ett litt ekkel som til dere. Men var på do i ste og da var trusa gjennomvåt av seig hvit greier. Har aldri hatt slik før. Var like mye som om det skulle vært mensen :( men ikke farge. Hva kan dett være ? Tegn på noe farlig ?

Appen

Ikke uroe deg, det er helt normalt :) Har det selv, ekkelt, men dessverre en del av det å gå gravid ;)
Kjøp deg en god intimsåpe og bruk truseinnlegg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk dere, har hatt litt økt men ikke slik at trusa blir gjennomvåt. Ble en smule sjokkert! Godt jeg var hjemme :p

Appen

Har hat deg siden jeg ble gravid. NORMALT! :) så kjøp deg truseinnlegg :) Ellers blir det fort seigt og ekkelt å gå med undertøyet hele dagen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp