Utflod

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Kan det renne utflod ut når mann ligger på rygg?
I går og idag så har det liksom sivet ut litt væske nedentil da eg har ligget på rygg. Og i dag morges var det en stor våt flekk i trusa når eg gikk på do..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Husker du å knipe? Kan være urin også om lukkemuskulaturen begynner å bli litt slapp.

Ja kniper daglig. Er sikkert ingenting

Det er sikkert bare økt utflod da ja. Men hvis det fortsetter veldig stor mengde,kan det kanskje være lurt å få bekreftet at du ikke lekker fostervann? For det er det vel også noen som gjør?

Har ikkje kommet noe mer til nå, så er nokk bare uttynnet utflod..
Ved mine to siste svangerskap har eg lekkt fostervann og har blitt igangsatt i uke 35og 36.. Litt nervøs for at det skal skje igje

Jeg hadde det med nr 1. Min første tanke var jo at det lakk fostervann, siden det var så mye, men var inne på føden (dette var 9dager overtid) og de sa det var helt normalt... Så satser på det bare er utflod da... Men følg med :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Nesten som å lese om meg selv.
Fikk noe liknende igår, etter å ha stått og gått lenge.
Trodde jeg måtte på do, men var nok utflod.
Tenkte også fostervann først, men det er vel mer "vannaktig"?
Jordmor har tidligere sagt at det er normalt med økt utflod, så er nok helt ufarlig! :-)

Jeg har også litt mer vannaktig utflod, men ikke så veldig mye. Sikkert innafor normalen alle sammen ;-) er så mye som er normalt!

Back
Topp