Utflod

Snuppeluppe

Gift med forumet
Flere som har mer utflod nå som de er gravide?
Her er det skikkelig tyntflytende og jeg må bruke truseinnlegg
Sånn var det de to forrige svangerskapene også

Ja, hehe! Må gå med truseinnlegg hele tida
Forrige gang dro jeg inn på føden i uke 24 fordi jeg trodde vannet hadde gått! Så mye vaar det

FrustrertFrøken skrev:
Ja, hehe! Må gå med truseinnlegg hele tida
Forrige gang dro jeg inn på føden i uke 24 fordi jeg trodde vannet hadde gått! Så mye vaar det

Ja, ikke så lett å skille på utflod og fostervann når det kommer de de mengdene Jeg trodde også vannet mitt hadde gått litt uti svangerskapet, men det var bare utflod her også, hehe

Jepp! Hadde det sånn forrige graviditet ogemoticon

are titter innom jeg! Da kan jeg jo bare håpe at deg sitter en liten spire her:) Masse tynn utflod. Har ikm på fredag. Kan ikke huske helt hvordan det var i mine to andre svangeskap,selv om det ikke er så lenge siden. Er det er spire så har jeg termin 1mai. På min bestefars bursdag<3>

Bare titter innom jeg! Da kan jeg jo bare håpe at deg sitter en liten spire her:) Masse tynn utflod. Har ikm på fredag. Kan ikke huske helt hvordan det var i mine to andre svangeskap,selv om det ikke er så lenge siden. Er det er spire så har jeg termin 1mai. På min bestefars bursdag<3>

ikke den gangen her. ikke foreløpig hvertfall. men sist husker jeg at det var endel etterhvert

Hadde mye sist. Men ikke noe særlig så langt denne gangen..

Back
Topp