utflod..

MaritS

Glad i forumet
.. lurer på om det er flere som har litt brunaktig slimete utflod til tider? Jeg har det av og til, er det noe jeg trenger å bekymre meg for?

Jeg har ikke opplevd det, men tror likevel ikke at det er farlig..! [:)]

Takk :) Blir bekymret av den minste ting. Får høre hva jordmor sier når jeg skal til henne :)

Godt det er noen som tør ta det opp[:)]Eg har sjølv hatt det ei stund[&:] men ikkje turt å ta det opp. Har ringt legen å spurt litt om det da eg var redd det var sopp/ skjede katar ol men legen meinte at så lenge det ikkje var ubehaglig kløe ol så er det nokk ingen ting å uroe seg over. Var vanligt med økt mengde endring i lukt og farge da det er mange forandringer der nede[;)] Håper du blei litt klokere, eg slappa vertfall meir av etter å drøfte det med lege så sikkert greit å ta det opp med jordmor....

Godt det er noen som tør ta det oppEg har sjølv hatt det ei stund men ikkje turt å ta det opp. Har ringt legen å spurt litt om det da eg var redd det var sopp/ skjede katar ol men legen meinte at så lenge det ikkje var ubehaglig kløe ol så er det nokk ingen ting å uroe seg over. Var vanligt med økt mengde endring i lukt og farge da det er mange forandringer der nede Håper du blei litt klokere, eg slappa vertfall meir av etter å drøfte det med lege så sikkert greit å ta det opp med jordmor....

Tusen takk for svar :)Ble litt mer avslappa nå ja :)

jeg kan få det dagen etter sex... men er ikke noe farlig :D For jeg vet lille baby lever og har det super bra :D

Flott!
Når jeg tenker meg om kan det faktisk ha noe tilknytning til sex, men ofte ikke før ca to dager etter..

Jeg har fått det 2-3 ganger dagen etter sex. Man har skjøre slimhinner som gravid.

Tror ikke det er noe å bekymre seg over.

Back
Topp