Ja... det er ikke enkelt dette med graviditet altså. Jeg er så himla usikker på om det er utflod jeg har eller om jeg har begynt å lekke fostervann. Merket det hin dagen at jeg ble plutselig så våt i trusa og da jeg gikk på do å tørket meg var det helt tynt flytende. Det var ikke mye men mer enn jeg pleier å ha og helt annen konsistens enn den utfloden jeg pleier å ha. Etter dette har det "rent" (dryppet blir vel det riktige ordet) i ny og ne men det er så lite at jeg blir helt forvirret. I dag har jeg tatt på meg svart truse for å se om den blir hvit eller bare våt å den har bare blitt litt våt. (har hørt at utflod blir hvit i svarte truser.)
Er det noen flere av dere som har helt tyntflytende utflod? eller noen som har opplevd lignende?
Merker helst at det kommer en dråpe når jeg legger meg på rygg, ikke når jeg går.
FORVIRRET!!!!!!!!!!!!!
Er det noen flere av dere som har helt tyntflytende utflod? eller noen som har opplevd lignende?
Merker helst at det kommer en dråpe når jeg legger meg på rygg, ikke når jeg går.
FORVIRRET!!!!!!!!!!!!!