Utflod vs fostervann

sussi86

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Ja... det er ikke enkelt dette med graviditet altså. Jeg er så himla usikker på om det er utflod jeg har eller om jeg har begynt å lekke fostervann. Merket det hin dagen at jeg ble plutselig så våt i trusa og da jeg gikk på do å tørket meg var det helt tynt flytende. Det var ikke mye men mer enn jeg pleier å ha og helt annen konsistens enn den utfloden jeg pleier å ha. Etter dette har det "rent" (dryppet blir vel det riktige ordet) i ny og ne men det er så lite at jeg blir helt forvirret. I dag har jeg tatt på meg svart truse for å se om den blir hvit eller bare våt å den har bare blitt litt våt. (har hørt at utflod blir hvit i svarte truser.)

Er det noen flere av dere som har helt tyntflytende utflod? eller noen som har opplevd lignende?

Merker helst at det kommer en dråpe når jeg legger meg på rygg, ikke når jeg går.

FORVIRRET!!!!!!!!!!!!! :P

Ja. Er mange her ( Bl.a meg) som har tuntflytende utflod. Det er veldig vanlig, og svært sjelden man lekker fostervann. MEN mener å ha lest at de som lekker, ofte lekker når de ligger.. Du får følge med på trusa. Stemmer at den blir hvit dersom utflod. Er du veldig usikker, kan du ringe føden og høre hvordan du best finner det ut. :)

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Ville ringt føden og hørt jeg :) Da vannet mitt gikk med første, så sjekket de at det var vannet som var gått, og at det ikke var tynn utflod.. men jeg visste jo at det var vannet da det rant nedover beina mine!..

Sliter litt med tyntflytende jeg også. Så må fly på do å sjekke når jeg merker noe!
Men tror vel det vil renne mer langs beina ved fostervann?
Er det mye, og du er usikker er det iallfall bedre å ringe føden for å høre! :-)

Her renner det titt og ofte, og noen ganger en hel del. Har skjedd både når jeg ligger og ofte etter å ha vært på do. Har konkludert med at det er veldig veldig tynn utflod da det plutselig blir opphold på noen dager, og det også var antydning til hvitt på lakenet etter et "uhell".
Men ikke rart man blir litt forvirret! Har jeg ikke hatt truse på når det har skjedd, så har det rent litt nedover lårene.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Back
Topp