Utflod. Varierer fra dag til dag?

UnicornCorn

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Altså, jeg har ikke utflod til vanlig så dette er uvvant. Noen dager bruker jeg 2 truser, andre dager kommer det ingenting i trusa. Er det vanlig at det varierer såppas? Luktfritt så ingen infeksjon.
Klarer ikke bruke bind eller truseinnlegg så får heller bytte truse ofte de dagene med mye.

Jeg har hatt masse utflod gjennom hele svangerskapet, var sånn jeg skjønte jeg var gravid før positiv test. Varierer fra dag til dag her også, men hadde mest de 4 første månedene. Måtte bruke flere truser om dagen da. Er nå 24+2 og er blitt mindre, men varierer fremdeles.

Jeg har en del, nesten så jeg har tenkt lekk av fostervann til tider :) har også slitt med sopp de siste ukene, grønngrøtete luktfri utflod, tatt prøve hos legen og var sopp så er jo ikke farlig, men plagsomt!

Altså, jeg har ikke utflod til vanlig så dette er uvvant. Noen dager bruker jeg 2 truser, andre dager kommer det ingenting i trusa. Er det vanlig at det varierer såppas? Luktfritt så ingen infeksjon.
Klarer ikke bruke bind eller truseinnlegg så får heller bytte truse ofte de dagene med mye.
Her varierer det også mellom ingenting og veldig mye/vannete, tror det er helt normalt:)

Aldri merket utflod selv, men det er vanlig å ha økt utflod i svangerskapet. Hvis det øker vil det selvsagt også variere fra dag til dag :) Tror ikke du trenger å være bekymret

Godt jeg ikke er alene :)
Har fått med meg at det er normalt å få utflod som gravid, men trodde det skulle være en slags "jevn mengde".

Altså jaa!!!!! Jeg blir gal. Jeg har egt slitt litt med utflod før graviditet, men nå er det next level. Det varierer fra dag til dag, og som en annen nevner, begynner å lure på om det er fostervann! Men jeg har lest at det er gjennomsiktig og ikke avgir flekker, så det er nok bare veldig vannete enkelte dager, og tykke andre ahah

Ja masse. Er våt hele tiden nedentil for tida. Avhengig av truseinnlegg :hilarious:
Var mye plaga med utflod i ungdommen, ikke så mye i voksen alder. Det er tilbake nå :hungover:

Back
Topp