Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres helt normalt utHar dere mye utflod? Evt. hva slags konsistens?
Jeg har så mye våt utflod.... Skal det være sånn tro??![]()
Har dere mye utflod? Evt. hva slags konsistens?
Jeg har så mye våt utflod.... Skal det være sånn tro??![]()
Jeg har til tider veldig mye.. men er mer «kremete»...
Jeg har til tider veldig mye.. men er mer «kremete»...
Jeg har det likt som deg og lurt på det samme [emoji1] forventet utflod til å være mer.. tykkere?
og jammen meg kan det helt fint være sånn 
Høres helt normalt utforandrer seg mye igjennom svangerskapet
![]()

Utrolig deilig skal jeg si deg. Takk
Også klemmer jeg deg litt
Du er nå søt altsåDu er nok mitt lille orakel tror jegDu vet alt du
Utrolig deilig skal jeg si deg. Takk
Også klemmer jeg deg litt
![]()
har ikke så sabla mye erfaring med andre ting i livet,men begynner å få litt erfaring rundt svangerskap etter å ha vært gravid 7 ganger 
Du er nå søt altsåhar ikke så sabla mye erfaring med andre ting i livet,men begynner å få litt erfaring rundt svangerskap etter å ha vært gravid 7 ganger
![]()
Tipper du kan og vet mye om mye. Det sier magefølelsen min Det er helt normalt[emoji4] Mengde og konsistens forandrer seg gjennom svangerskapet.
Forstår godt din bekymring, for blir jo en del mer enn det man har som normalt ellers når man ikke er gravid[emoji4] Men ja, er helt normalt[emoji4]Godt er detKan jeg legge fra meg den bekymringen.
Skal ikke skryte på meg detDa er det ikke så rart du er ekspertTipper du kan og vet mye om mye. Det sier magefølelsen min
![]()

Her har det variert veldig! Isted ble jeg overrasket med en god mengde krem-aktig utflod i trusa hahah..... hva vi må finne oss i!!