Utflod /slimproppen

Missy85

Forelsket i forumet
Hei damer. Er i dag 8 uker iflg Tul og i natt kjente jeg noen tak i ryggen som minner om mens smerter. Så kjente jeg det liksom rant noe i trusen og tenkte såklart på blødning. Gikk for å sjekke men det var bare noe hvitaktig der. Gikk så på do og når jeg sjekket var det noe mer hvitt der.

Tenkte det ikke var noe, men magefølelsen sa jeg skulle sjekke. Det var slim /utflod. Så nå er jeg litt i tvil. Har allerede ringt jordmor i en annen by, men ikke mye råd eller hjelp og få der. Det jeg lurer på er om andre har opplevd det samme så tidlig?

Er bekymret for at alt kommer ikke kommer til å gå bra etter MA sist. På fødsel klinikken sa de bare vent å se utover dagen. Bor jo en time unna om det skulle være noe. Bør jeg ringe den andre eller håpe på det beste?

Jeg har jo født 3 unger, men ikke at proppen bare går så tidlig. Jeg vet godt forskjell på propp og utflod..

Det er nok bare utflod. Det kan være både tykt og tynt, flytende og mer fast. Og er helt vanlig å få en del I svangerskapet. Eg hadde masse utflod forrige svangerskap og har litt detta svangerskapet

Takk for svar. Ble oppringt like etterpå. Jm forstod om jeg er urolig så skal ringe jm i denne byen i morgen tidlig å høre om jeg får komme inn.

Sånn at jeg kanskje kan bli litt mer rolig igjen.
Går så mange tanker igjennom hodet mitt etter sist gang.

Ingen erfaring med tilsvarende her, men krysser fingrene for at alt går bra! :happy:

Slimproppen er vel ganske blodig i tillegg. Tror nok det bare er utflod, men skal ikke late som om jeg er ekspert på feltet. Så bra du får snakket med jordmor og sjekket! Lykke til! Håper lat går fint:happy:

Helt normalt med ekstra utflod i svangerskapet, har det selv :)

Slimproppen er vel ganske blodig i tillegg. Tror nok det bare er utflod, men skal ikke late som om jeg er ekspert på feltet. Så bra du får snakket med jordmor og sjekket! Lykke til! Håper lat går fint:happy:
Slimproppen gikk dagen før jeg fødte og den var ikke blodig.

Back
Topp