Utflod-slim-slimpropp?

Student jente!

Flørter med forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Er i uke 25+6 nå, natt til i dag kom det ut en slimklump på størrelse med en enkrone.. er dette normalt? Flere som har hatt det sånn?

Hatt mye hvitt slim med små slimklumper i nå ca en uke..

Hadde ikke noe sånnt med det første svangerskapet!

Det er normalt. Utflod/slim kan endres i graviditeten. Det kan også være deler av slimproppen, men det er ikke farlig, den fornyer seg stadig så tidlig i svangerskapet :) jeg har også fått mye slim et par ganger. Du kan jo ta kontakt med lege/jordmor hvis du er bekymret eller opplever andre symptomer, men mest sannsynlig er alt som det skal! :)

Jeg har også hatt en del slim tidvis i svangerskapet, gjerne dagen etter samleie har jeg lagt merke til :)

som Hattifnatt sier, så fornyer slimproppen seg, men er du bekymret så kan du ta kontakt med jordmor eller føden :)

Når min slimpropp gikk i forrige svangerskap, så var det en fysisk «propp» og med litt blanding av blod også :)

Det er normalt. Utflod/slim kan endres i graviditeten. Det kan også være deler av slimproppen, men det er ikke farlig, den fornyer seg stadig så tidlig i svangerskapet :) jeg har også fått mye slim et par ganger. Du kan jo ta kontakt med lege/jordmor hvis du er bekymret eller opplever andre symptomer, men mest sannsynlig er alt som det skal! :)
Takk for svar! Har ikke noe vondt eller noe sånnt, så regner med alt er bra :)

Jeg har også hatt en del slim tidvis i svangerskapet, gjerne dagen etter samleie har jeg lagt merke til :)

som Hattifnatt sier, så fornyer slimproppen seg, men er du bekymret så kan du ta kontakt med jordmor eller føden :)

Når min slimpropp gikk i forrige svangerskap, så var det en fysisk «propp» og med litt blanding av blod også :)
Takk for svar! Ja hørt at det er mange som får med blod å slim, slimet mitt er helt hvitt å ser ut som snørr, haha! :hilarious:

Helt normalt med økt mengde utflod, men er du bekymret nevn det for jordmor :) sist fødsel gikk slimproppen på føden og det var en ganske stor klump med endel blod i. Kunne ikke forveksles med utflod. Men her er det nok variasjoner :happy090

Her er det daglig utflod, burde bruke truseinnlegg eller bytte undertøy et par ganger om dagen. Lest det er vanlig med mer utflod, men har dere andre dette daglig også? Glad det ikke er bikinisesongen. Det hadde rett og slett ikke funka

Her er det daglig utflod, burde bruke truseinnlegg eller bytte undertøy et par ganger om dagen. Lest det er vanlig med mer utflod, men har dere andre dette daglig også? Glad det ikke er bikinisesongen. Det hadde rett og slett ikke funka
Jeg har også hele dagen, kommer litt å litt da! Kjøpt meg truseinnlegg nå fordi jeg føler jeg må gå å tørke en blaut tiss hele tia :hilarious:

Back
Topp