Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da tror jeg hadde hørt med legen om du kan ha fått en soppinfeksjon.
Man er mere utsatt for det når man er gravid, å det skal behandles!
Utflod skal normalt være blank eller melkehvit, og uten klumper.
Er nokså tørr jeg..., men av og til er utfloden vannaktig/hvit... av og til kommer det en del slim med gul til lysebrunaktig utflod... Stusser litt på denne. Hvis en har sopp, skal en ikke merke det på noe mer da?
Man kan også få kløe, men ikke i alle tilfeller.
Kan også være en infeksjon i kjeden.
Den skal i hvertfall ikke være farget,
men kan jo være at det er utflod blandet med litt blod også.
Men jeg ville uansett sjekket om det er noe som må behandles
Ja, det kan være litt blod... Skal på ul i morra, så jeg får ta det opp med gynekologen. Håper det ikke er noe.. har gått slik nokså lenge..., men det er ikke så ofte den bruanaktige slimete utfloden kommer..
Skal til UL på torsdag, men får ringe ned i morgen ettersom utfloden min nå er tydelig gul og slimete... Ser liksom ikke helt ut som blodspor. HAr jo hatt soppinfeksjoner tidliger, og det har jeg jo merket med kløe og svie også. Hmmmm, merkelig dette her...
Eg har ganske mye utflod som er meir gul og klumpete ihvertfall, men eg har ingen sopp!
tok det opp forrige gang eg gikk gravid,og det fikk eg beskjed om at det var heilt ok sålenge eg ikkje hadde noke sopp eller andre plager med det! smøre og da avogtil med canesten for å forebygge sopp!