utflod? litt småekkelt spm

*BekkUlf*

Forumet er livet
Jeg har nå gått i flere dager der jeg er helt våt i trusa HELE tiden,sånn tykk hvit utflod,er skikkelig ekkelt,kjennes av og til ut som om jeg tisser på meg. Kjenner der renner ut liksom[:'(]Er det andre som opplever dette?

Ja, det har jeg og! Håper at flere skriver og sier at de har det samme...

ORIGINAL: frøken

Ja det håper jeg og hehe[;)]

ORIGINAL: thejohan

Det har skjedd med meg.
Har ikke tenkt over at det er noe "alvorlig".
Skal til jordmor i morgen, så kan høre med henne da.
[:)]

(Lasse skal være med, men såpass må han tåle [;)] )

Ja gi beskjed om hav hun sier då[:D] Ja Remi måtte være med på gynekologisk undersøkelse,og det var en mann som var lege,han syns det var ekkelt å se en annen mann ta på meg syns han hehe[8D]

ORIGINAL: frøken

Merker det er spesielt mye utflod om morgnen. bare ned trappen fra soverommet til badet kan det begynne å renne.. Det er en smule ekkelt ja.. [:'(]

ORIGINAL: lingeling

ja har noen dager me slik utflod jeg også og d er visst helt normalt[:)] bruker truseinnlegg for d er ekkelt når trusa blir helt våt liksom...;)

Samme her

Har det jeg og[:'(]

ORIGINAL: bekkibjarnoll

Jeg har nå gått i flere dager der jeg er helt våt i trusa HELE tiden,sånn tykk hvit utflod,er skikkelig ekkelt,kjennes av og til ut som om jeg tisser på meg. Kjenner der renner ut liksom[:'(]Er det andre som opplever dette?

Jeg også! Skikkelig blæh, men tror nok det er helt normalt.... [:'(] Heldigvis lukter det ingenting, og det er jo alltids noe... Men klipt likevel...

ORIGINAL: Lille Blome

ORIGINAL: blomsterpiken

ORIGINAL: bekkibjarnoll

Jeg også! Skikkelig blæh, men tror nok det er helt normalt.... [:'(] Heldigvis lukter det ingenting, og det er jo alltids noe... Men klipt likevel...

Samme her...

Ja, opplever akkurat det samme. Ikke noe hyggelig i det hele tatt!

ORIGINAL: Juliee

ORIGINAL: Vaffen

Ja, opplever akkurat det samme. Ikke noe hyggelig i det hele tatt!

Så lenge det er hvitaktig utflod uten lukt, som ikke svir eller klør, er det vanlig at det er rikelig med det.

Leste et sted at det hjalp å skylle underlivet på morran og kvelden og latt det lufte så ofte så mulig (sove uten truse, bukser som ikke strammer og gjør det klamt i skrittet), det har jeg gjort og det føles iallefall tørrere nå;)

Hvordan får du til å sove uten truse når det bare renner?[:'(]

Hadde ikke så mye utflod i forrige svangerskap, men fikk jæ.... mye etterpå å har vært skikkelig plaga i årene som har gått + at jeg fortsatt har det, å noen ganger verre[:'(] Legene sier at det er ikke noe dem kan gjøre[:(]

jeg sover også truseløs, og jeg skyndter meg på do om morningen, men det renner ikke noe om natten. spyler morgen og kveld, sover truseløs, men det hjelper ikke på produksjonen, det bare gjør at jeg føler meg freshere en liten time eller så... [:'(]

ORIGINAL: lingeling

ja har noen dager me slik utflod jeg også og d er visst helt normalt[:)] bruker truseinnlegg for d er ekkelt når trusa blir helt våt liksom...;)

Back
Topp