Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: thejohan
Det har skjedd med meg.
Har ikke tenkt over at det er noe "alvorlig".
Skal til jordmor i morgen, så kan høre med henne da.
[:)]
(Lasse skal være med, men såpass må han tåle [;)] )
ORIGINAL: frøken
Ja, det har jeg og! Håper at flere skriver og sier at de har det samme...
ORIGINAL: bekkibjarnoll
Jeg har nå gått i flere dager der jeg er helt våt i trusa HELE tiden,sånn tykk hvit utflod,er skikkelig ekkelt,kjennes av og til ut som om jeg tisser på meg. Kjenner der renner ut liksom[:'(]Er det andre som opplever dette?
ORIGINAL: Lille Blome
ORIGINAL: blomsterpiken
ORIGINAL: bekkibjarnoll
Jeg har nå gått i flere dager der jeg er helt våt i trusa HELE tiden,sånn tykk hvit utflod,er skikkelig ekkelt,kjennes av og til ut som om jeg tisser på meg. Kjenner der renner ut liksom[:'(]Er det andre som opplever dette?
Jeg også! Skikkelig blæh, men tror nok det er helt normalt.... [:'(] Heldigvis lukter det ingenting, og det er jo alltids noe... Men klipt likevel...
Samme her...
ORIGINAL: Juliee
ORIGINAL: Vaffen
Ja, opplever akkurat det samme. Ikke noe hyggelig i det hele tatt!
Så lenge det er hvitaktig utflod uten lukt, som ikke svir eller klør, er det vanlig at det er rikelig med det.
Leste et sted at det hjalp å skylle underlivet på morran og kvelden og latt det lufte så ofte så mulig (sove uten truse, bukser som ikke strammer og gjør det klamt i skrittet), det har jeg gjort og det føles iallefall tørrere nå;)